Mijn dierenarts is geloof ik 24 uur per dag 7 dagen in de week bereikbaar. Luistert altijd goed naar wat ik vertel, mijn dobermann was als de dood om de praktijk binnen te gaan nou dan komt hij gewoon langs zonder daar extra voor te rekenen. Is goed betaalbaar.
geeft ook heel duidelijk uitleg over hoe of wat en geeft ook eerlijk zijn of haar mening. Toen ik daar op een zondag onaangekondigd met een zwaar gewonde hond die was aangereden aankwam en ik aangaf dat ik er alles aan wilde doen om hem te redden. (pezen en spieren kapot, grote wond, botbreuk) vroeg ik wat er aan gedaan kom worden en of dit fair was tegenover mijn hond, gaf hij aan dat de behandeling erg duur zou worden. Een zware behandeling zou zijn.
6 weken benchrust met spoelen om de wond eerst laten genezen, dan opereren gewicht vast laten zetten of kunst pezen en spieren dan weer 6 weken rust. Hond wilde niet in de bench dan was het paniek met gevolg toevallen (had epilepsie) toen gaf hij eerlijk aan dat hijzelf voor inslapen zou kiezen hij kende ook het gedrag van mijn hond erg goed dat was geen makkelijke hond.
Ik heb dus graag een luisterend en begripvolle dierenarts die goed bereikbaar is, ook betaalbaar en eerlijk. Een die ook geduld heeft vooral naar mijn dieren toe.