Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Ze ligt tegen een wand zie ik, is het geen optie om iets tegen die wand aan te knallen waar ze hopelijk eenmalig van schrikt en de schuur uit rent? Dan moet je alleen nog een manier vinden om haar daar ook uit te houden want volgens mij ligt Duchess daar wel comfortabel en heeft Thomas dat ook gezien..
elenaMM77 schreef:wat maar tot het addersgebroed eruit is..
dan heb je een heel terrorvolkje daar leven.
ik zou zeggen, kies een veilige afstand en bouw een goede muur over de breedte van je tuin (15 meter hoog moet afdoende zijn) en neem afscheid van het laatste stukje tuin..
bij jurasic park werkte dat ook prima.. eiland verlaten en nooit meer terugkeren.
Jolliegirl schreef:Ik had toch echt een stok gepakt en dr weggejaagd.
Honden binnenhouden( en dan lees ik dat je een husky hebt?) vind ik niet echt tof tegenover de honden.
Weg met die ellendige kat.. Ja sorry hoor..
Heb zelf twee kittens, katers, die worden binnenkort geholpen en de tuin word katproof gemaakt zodat ze er niet uit kunnen.
Hou je katten bij je denk ik dan..
En maar janken als ze doodgereden worden op de rijksweg of als ze vermist zijn... My gosh... Kan hier zo boos om worden he
Zoolgangster schreef:Overigens, een redelijke plantenspuit, kan minstens zo goed spuiten als een "supersoaker" van Bart Smit... zelf getest.
Hier ook overlast gehad van katten, maar dankzij de plantenspuit is dat al aan het verminderen, zodat ik mijn grasmaaiers (cavia's plus konijnen) weer buiten kan laten lopen.
Ondertussen is het altijd weer opvallend dat zo'n kat "van niemand" is zodra een ander er overlast van heeft en de eigenaar zoekt.
FloMax schreef:Precies dat! Ik kan me niet voorstellen dat niemand deze katten mist.. (alhoewel...)