Froukje schreef:Nee. Wel dat je gewoon eerder de dierenarts had moeten bellen.
Als jij je enkel kneust en de huisarts drukt er flink op geef je ook een brul, of dat 10 minuten geleden is of 3 uur.
Na die drie uur zal het heus meer pijn doen, daar ben ik helemaal van overtuigd. Maar de meeste dierenartsen geven met zoiets gewoon een spuit met pijnstilling, omdat, als je weet waar je moet voelen echt wel een reactie van zo'n diertje krijgt als er iets niet goed zit, en dat hoeft geen mauw te zijn. Even met de rug trekken is al voldoende voor een goede DA om te merken dat het niet goed zit.
Maar goed, hoop voor de welzijn van de kat dat ze zich rustig houd de komende tijd.
Sjonge, stel je niet zo aan. Als jij door je enkel gaat en hem "gewoon" kneust, ga je ook niet direct naar de HA, toch?
In dit geval had ik het ook even afgewacht. Iedereen valt wel eens, ieder dier krijgt wel eens een knauw/knal ergens van... Dat doet even zeer en daar zijn ze even beduusd van.
TS, ik zou hetzelfde hebben gedaan. En idd, als je haar dan oppakt en ze kermt, dan is de DA het juiste adres. Sterkte met het katje. Scheelt dat ze jong is, dan is het hele lijfje nog van elastiek

Wat raar dat ik meerdere dierenartsen ken die dit wel aanraden..