LoveUggs schreef:Wauw. Het is een hond hoor. Geen porseleine potje. Beest komt hier zijn hele leven al, kent de regels, weet heel goed wat bij ons wel en niet mag. Simpel.
Om dan te zeggen dat wij onrespectvol met de hond omgaan.. Gadverdamme zeg. Dat is pas een kwetsende, botte reactie.
Ik ben mijn hele leven al met honden. Ik weet HEEL goed hoe ik moet omgaan met een hond. Ik wist toen ik dit topic schreef ook niet dat hij maar tot dinsdag zou blijven, anders had ik ook nooit naar een oplossing of tips gevraagd.
Ik geef netjes aan dat ik de hond niet in mijn kamer wil, om meerdere redenen. Beestje weet van geen ophouden, blijft aandacht vragen en klef op je liggen. Dus dat betekend een hond in mijn bed. Dat wil ik niet klaar. Beest mag hier ook niet op de bank en dat weet hij. Heel simpel, bank en bed is voor ons, verder mag hij overal komen. Ik hoef geen hond in mijn bed of kamer. Wil geen kamer dat naar hond ruikt, en een bed dat er naar stinkt.
Ik zou zeggen; kom maar langs. Dan kunnen jullie met eigen ogen zien hoe 'respectloos' ik met honden omga. Gadverdamme zeg.
Ze zijn daarom vast ook altijd zo blij me te zien, omdat ik respectloos met ze omga. Nee is nee. Zo simpel is het. Dat is met honden onder elkaar ook zo. Genoeg is genoeg, en gaan ze door, dan krijgen ze op hun donder. Zo is t bij mij ook.
Ben het met je eens hoor, je bent goed consequent, alleen inderdaad niet die naam gaan roepen; aandacht is belonen, ook negatieve aandacht.
Misschien een keertje uitlaten om 14:00?:')
Verder vind ik het ook respectloos om zo'n walgelijk vooroordeel over iemand te plaatsen.