Goof schreef:Naar verhaal Elena, sterkte. Jouw hond plast dus alsnog in huis als ze buiten ook heeft geplast?
Ik vind het zo lastig; die van mij plast dus bewust niet buiten en houdt het op. Na jullie verhalen kan ik inderdaad toch wel inkomen met iets medisch, maar het verklaart gewoon niet het bewust heel koppig lekker niet plassen buiten.
Ik ben nu aan het proberen een commando eraan te koppelen en ik sta ze uitbundig te belonen als ze netjes plast buiten. Ze staat me echt aan te kijken alsof ik volslagen idioot geworden ben![]()
ze plast idd als ze buiten ook heeft geplast, ze houdt het verder niet op..
plassen op commando is sowieso prettig als je snel weg wilt en de hond moet mee..
--
koppig niet buiten plassen, kan ook te maken hebben met dat plassen bijvoorbeeld niet comfortabel is op de een of andere manier.. ik zou het sowieso goed in de gaten houden.
gisteren en vandaag hier overigens minimaal in huis geplaast, keer of 4.. heel apart, want na de echoe is ze nog niet op medicatie gezet.
.
Als je hond altijd heeft geplast tijdens het uitlaten, en nu niet meer en het zelf op een smerige manier laat lopen, lijkt mij toch een duidelijk signaal dat er echt iets aan de hand is.