Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tamara_089 schreef:Ik heb er nu van die blokken in die je vooraf in water moet leggen om het uit te laten zetten.
Omdat de bak kleiner is hadden ze aangeraden om er dan toch een uv lamp in te hangen ipv een gewone lamp. Andere zeggen gewoon bij de big bazaar / action een lamp halen die geeft meer dan genoeg warmte af.
Op een lijst in de dierenwinkel stond een LV van 50% - 70%. Ik probeer het nu al een week omlaag te krijgen en dat lukt redelijk begon na het in doen van de bodem op 90%.
Is het verstandig dan de kleinste waterbak aan te houden? Staat voor t paard of toch de middelste (oranje). De andere laat ik er wel in staan maar dan wel leeg.
Tamara_089 schreef:Heb nu de blokken bij de dierenwinkel gehaald maar voor de volgende keer haal ik ze inderdaad gewoon bij de action scheelt een hoop![]()
Ik heb ook een warmtematje voor in de winter.
Ik ga eens kijken bij de action voor een lampje.
drawerlover schreef:SharonIndezz schreef:De soorten die jy noemt zijn ontzettend giftig drawer haha. Vriend van mij houd deze slangen in zijn collectie, en is ook welleens perongeluk gebeten door zijn kingcobra.... Liep gelukkig met een sisser af, omdat je als je gifslangen hebt... Een heel protocol hebt met antigif en wat te doen in geval van een beet... Hij hanteerd grote gifslangen nooit alleen, is altijd hulp bij.
Haha ik weet dat die soorten die ik noemde giftig zijn. Maar die komen hier vrijwell niet voor. Of iemand moet ze. houden voor bijvoorbeeld onderzoek. Maar de slangen die de meesten echt als huisdier hebben zijn niet giftig en ook niet gevaarlijk zoals bijvoorbeeld de anaconda
) die een gifslang in huis heeft love_western schreef:Tamara_089 schreef:Heb nu de blokken bij de dierenwinkel gehaald maar voor de volgende keer haal ik ze inderdaad gewoon bij de action scheelt een hoop![]()
Ik heb ook een warmtematje voor in de winter.
Ik ga eens kijken bij de action voor een lampje.
Ja betaalde iets van 70 cent per blok geloof ik. Wel de cocopeat (als ik het goed heb) pakken. Daar zitten geen mest stoffen in.
Als je zo'n lampje haalt. Wel een dimmer tussen zetten. Kun je temperatuur zelf regelen.
Tamara_089 schreef:love_western schreef:
Ja betaalde iets van 70 cent per blok geloof ik. Wel de cocopeat (als ik het goed heb) pakken. Daar zitten geen mest stoffen in.
Als je zo'n lampje haalt. Wel een dimmer tussen zetten. Kun je temperatuur zelf regelen.
Ik heb beide gehaald. De compact voor de ondergrond en de grovere voor daar op. Vind ik net wat mooier kijken. Heb op verpakking gekeken en zijn beide onbemest. Temperatuur in de bak is op zich nu wel logisch te verklaren. Keek toe straks op de termostaat en t is in huis ook gewoon 28 graden. Dan is t opzich wel logisch
Als het echt warm is, doen meeste gewoon verlichting uit.

love_western schreef:Anaconda is de grootste qua dikte. Maar netpython is weer de langste
Zelf zou ik zo'n slang helemaal niet hanteren
Tamara_089 schreef:love_western schreef:Anaconda is de grootste qua dikte. Maar netpython is weer de langste
Zelf zou ik zo'n slang helemaal niet hanteren
Ehhh yak. Even zitten googlen op afbeeldingen van de anaconda. Daar wordt ik serieus naar van![]()
Prachtige beesten echt waar maar zooooo dik en groot en dan zitten er gewoon kindjes langs ieeeuwk
BeSen schreef:Ik snap niet waarom mensen slangen willen houden haha! En dan he ik het vooral over gif slangen en andere gevaarlijke slangen... Maar ja wie ben ik om hierover te oordelen

SharonIndezz schreef:Welke morph is het nu? Anery?