Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluizebolpum schreef:Wat een gaaf beest! Zeg maar dat ie de Ketelbrug over mag. Ik weet nog wel een tuin waar ze meer dan welkom zouden zijn.![]()
Is weer eens wat anders dan tap dansende runners in je slaapkamer. Vind ik op zich ook niet erg, maar dat ze dat dan per se moeten doen als ik wil slapen vind ik zo lastig...
jorika1986 schreef:Pluizebolpum schreef:Wat een gaaf beest! Zeg maar dat ie de Ketelbrug over mag. Ik weet nog wel een tuin waar ze meer dan welkom zouden zijn.![]()
Is weer eens wat anders dan tap dansende runners in je slaapkamer. Vind ik op zich ook niet erg, maar dat ze dat dan per se moeten doen als ik wil slapen vind ik zo lastig...
Wijs jij hem daarna de weg door de Botlektunnel? Hier mag hij ook best logeren!
(hij paste niet in een gewone jampot
) Palmera schreef:Omg..... Deze krengen komen hier in grote aantallen voor. Doodeng.![]()
Ze zoeken elkaar op. Kun je zo een struik hebben van b.v 1 meter omvang en daar zitten dan tientallen webben in. Altijd vrij laag, hun lievelingshoogte is doorgaans bovenbeenhoogte.
Er is hier een vulkaan waar ik niet meer opdurf met dank aan deze exemplaren. Smal paadje met aan 1 kant afgrond en aan de andere kant zitten er gewoon teveel....