Fin snapte er niets van beneden. Waarom speelt Nox niet mee? Waarom ligt ie zo stil als ik hem op zijn kop sla? Zo staat hij wat rustiger. En als we de baby voeden, dan krijgt Nox ook eten en drinken aangeboden
Fijn dat je zo kan combineren en Nox de nodige goeie zorgen kan geven! Hopelijk sterkt hij nu snel aan, zonder al te veel pijn, en kan hij binnnekort weer meespelen met Fin
Arme Nox, lijkt mij een prima oplossing om m lekker rustig (zonder terrorboer) op de slaapkamer te hebben. Daar kom je nu toch meerdere malen per dag, dus kan je ook regelmatig checken!
Hij lijkt erg alert. Heeft geplast volgens mij en was wat verschoven in de box.
Hij drinkt nu uit een spuitje water en heeft vanmorgen ook wat brokjes op.
Arme vent is op allerlei plekken kaal geschoren. Beide voorpoten, kraag onder zijn kin, beide heupen en de rug ertussen en zijn buik voor de morfine pleister
dancertje
Geplaatst: 30-07-15 15:02
Voorpootjes is voor het infuus geweest en zijn kraag voor bloedafname de rest spreekt voor zich veel beter schap met hem fijn dat die al wat gegeten heeft
Maar verder leek hij achteruit te gaan. Geen plas maar ook weinig eten en drinken. En ondanks de metacam en antibiotica toch nog hoge koorts.
Dus zijn net weer naar de da geweest. Foto's gemaakt van zijn heupen om te checken of er geen infecties op het bot zitten. Dat bleek gelukkig niet zo te zijn. Nu extra antibiotica en dan zou hij binnen paar dagen beter moeten tonen. Anders moet hij weer open en een drain.
Hij ligt nu lekker bij me op de bank te slapen. Even weer kater zijn ipv patiënt in een bench.
Noxje begin zijn pootjes steeds vaker te belasten. Wat nog moeilijk is en wat ongecoordineerd. Net weer gepoept. Probeerde boven de kattenbak te hangen, goede poging in ieder geval.
Nox heeft net op de bak geplast! Knappe vent. Hij begint zijn pootjes vaker te gebruiken. Staan en een paar pasjes lopen. Maar de kattenbak in had hij nog niet gedaan. Wat zal hij blij zijn dat hij op de bak kon ipv op het kleedje plassen
En op de bak gepoept! Hij gaat echt vooruit gelukkig.
Hechtingen zijn er uit. Nog wat langer antibiotica ivm de infectie in de wond op zijn linkerheup. Rechts is super netjes geheeld. Hebben een ok voor fysiotherapie. Dus die ga ik morgen bellen Trots op mijn ventje
Geen ervaring, maar wat ga jij op een fijne manier met je kat om! Die plekken waar hij geschoren is groeien doorgaans weer vrij snel dicht hoor, dan zie je het in elk geval niet meer zo. Voordat de haren weer op volle lengte en hersteld zijn kan wel minimaal een half jaar/jaar duren. Is het een "point" kat? Dan zou het nog kunnen dat er op de plekken waar hij geschoren is het haar enigszins verkleurd terug komt. Ook dat komt goed, maar duurt een tijd. Maar och, niet het belangrijkste toch!
Nee absoluut niet. Tuurlijk deed het pijn al die kale plekken. Maar zijn gezondheid is veel belangrijker. Hij is een blue tabby, inderdaad gekleurd op zijn points behalve zijn sokjes.
Nox is het me allemaal waard hoor! Hij is mijn knuffelen wil graag dat hij samen met zijn broer en nmijn zoontje opgroeit.
Over een maand weer controle en dan zou het goed moeten zijn