Hondje gromt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 08:12

De afgelopen jaren heb ik alleen maar herplaatsers gehad en ja , ze plassen in huis, ze piepen, ze vertonen soms agressief gedrag maar eigenlijk zijn ze alleen maar op van de zenuwen. Het levert zo enorm veel stress op voor een hond om zomaar ineens ergens anders te moeten wonen ( zij snappen immers niet wat er aan de hand is) met andere mensen en andere regels. Ik hanteer ruim een jaar voor elke hond die bij mij komt om ze te laten wennen. Daarna zijn het super honden. Maar ook met elke hond ga ik naar een cursus, elke hond is namelijk weer anders, reageert anders en vertoont ander gedrag. Hulp van buitenaf maakt het dan net wat makkelijker, zowel voor de hond als voor mij. Een bench zoals eerder in het topic wordt omschreven kan een veilige haven worden voor het hondje maar ik ben absoluut geen liefhebber van de hond in een bench stoppen als iemand moet werken enkel omdat hij anders plast in huis. Dat plassen gaat over en een dweiltje is zo gepakt toch? Kortom ts ik hoop echt dat je hulp zoekt of in ieder geval heel veel geduld kunt opbrengen voor je hondje zodat het nog goed kan komen.

_Nelleke_

Re: Hondje gromt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:11

Als het zo algemeen was had Pauline mij ook niet persoonlijk hoeven quoten. Haar opmerking voegt namelijk helemaal niks toe aan mijn quote als deze niet persoonlijk bedoeld is. Ik ontstip dit topic, jammer dat advies hier niet gewenst is.

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 17:20

.