Mijn maatje is er helaas al eventjes niet meer (ruim anderhalf jaar terug overleden), maar binnenkort komt er een pup
Mijn 'mislukte hyena'
(geintje hoor! Ik kon wel lachen om de woordkeuze
) 

Oudduitseherders vind ik ook prachtig trouwens!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cinnepin schreef:Duhelo schreef:Ik ben mijn hart verloren aan onze tsjech. Toen ze een jaar was zei ik, nooit meer
De puppytijd was een hel!
Maar we houden er een geweldige hond aan over. Het enige dat ik zou willen veranderen eraan is het feit dat ze door haar te grote jaaginstinct niet kan loslopen ...
[ [url=m/f0c5mt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vRpJ9B.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stiekem ben ik ook nog gek van de cavalier king charles spaniel. Die hondjes hebben zo een grote will to please. Zelfs mij oma'tje die nog bij mijn moeder woont doet nu nog haar uiterste best als ik een oefening vraag, ook al kan ze die fysiek amper nog
Ze zijn ook ontstaan uit kruisingen tussen wolven en herders
Google maar eens, tsjechoslowaakse wolfhond
wow das net een wolf! Gaaf
Bowen schreef:Larissajulia schreef:Voor mij toch echt de Oudduitse herder! Prachtige honden! Heb zelf ook een dekreu, Abe fan Anne's HiemHij heeft een super karakter!
[ [url=m/owSQJX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij staat hier scheef, zijn rug is als hij recht staat gewoon recht
[ [url=m/pyyjof.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook vind ik bordercollies erg leuk!
Oudduitse herder vind ik ook erg mooi! Vind het zo zonde wat ze hebben gedaan met de Duitse herder, van de schoonheden zoals die jij hebt naar mislukte hyena's (sorry voor mijn woordkeuze).
Duitse hebben vaak last van hun heupen en kunnen vaak DM, HD en ED hebben, bijnde oudduitse herders wordt dat er meer geprobeerd uit te fokken. Natuurlijk zijn er ook goede Duitse herder fokkers!
Van schreef:mijn nummer 1 ras blijft de Duitse Herder maar om meerdere redenen ga ik nu toch meer voor mijn nummer 2
de Tamaskan Dog
[ Afbeelding ]
wat een prachtige hond!! Animal schreef:Duitse herders zijn het echt helemaal voor mij![]()
Mijn maatje is er helaas al eventjes niet meer (ruim anderhalf jaar terug overleden), maar binnenkort komt er een pup![]()
Mijn 'mislukte hyena'(geintje hoor! Ik kon wel lachen om de woordkeuze
)
[ [url=m/VuMZbX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wnv3ph.jpg]Afbeelding[/url] ]

kimmie261 schreef:zal vast geen verrassing zijn, hahaha...
maar uhh de rottweiler natuurlijkmijn wens was ooit 6 rottweilers te hebben,zijn er nu maar 4,maar ik ben ook zwaar fan van mijn kruisingen,en daar zijn er dan ook 4 van te vinden hier..
maar rotties,jaa daar kan je me wel voor wakker maken
met je mega knappe roedel!!

Bowen schreef:Animal schreef:Duitse herders zijn het echt helemaal voor mij![]()
Mijn maatje is er helaas al eventjes niet meer (ruim anderhalf jaar terug overleden), maar binnenkort komt er een pup![]()
Mijn 'mislukte hyena'(geintje hoor! Ik kon wel lachen om de woordkeuze
)
[ [url=m/VuMZbX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wnv3ph.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die van jou heeft niet zo'n overdreven laag kruis, dus die vind ik wel mooi. En heeft een hele lieve snuit

loez schreef:Rottweilers?? Had ik niet verwacht bij jou kimmie![]()
met je mega knappe roedel!!
ja hoe kan je het toch denken he....,hahaha
,maar jij hebt ook 2 hele gave honden hoor!!!Cinnepin schreef:Helaas worden honden ook wel in kennels gehouden.
Maar is er nog plaats voor jouzelf in huis?
kunnen ze op schoot verder slapen..