Hufterproof speelgoed voor honden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eva1969

Re: Hufterproof speelgoed voor honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:10

Kleine jolly-ballen hebben hier al een aantal boxers overleefd, maar als ik die verhalen zo lees zegt dat dus niks hihi, succes!

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:15

love_western schreef:
Die bal had onze mechel zo kapot :')

Dan heb ik erg veel respect voor joun mechel, onze herders doen er al een hele tijd mee en is in geen mogelijkheid stuk te krijgen!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:20

Onze inmiddels overleden Bull Terrier was helemaal gek van de jollybal voor paarden. Ding zit vol met tandgaten :D maar hij houdt goed vol.

Verder kong, tennisballen, plastic flessen etc. Alles gaat op den duur kapot maar ik zorg er zelf voor dat dit niet binnen een korte periode is door de hond te corrigeren als hij of zij in sloopmodus overgaat.
Vooral de duurdere tennisballen (te koop bij Action!) zijn een stuk steviger dan de tennisballen die ze bij een dierenwinkel verkopen en gaan veeeeel langer mee.
Soms geef ik mijn hond een doos of een knuffel die ze helemaal tot stukjes mogen slopen, en dan gaat ze ook helemaal los :Y) verder sloopt mijn teefje niks tenzij ik ze zelf uitnodig

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:21

die jollyball voor paarden werkt hier ook goed voor onze sloper , er zit een giga scheur in maar hij blijft mooi rond.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:24

hier moet het deze kaken overleven
Afbeelding
waar we dit Afbeelding
mee doen

tot nu toe overleeft niets het op de lange duur , maar de gewone kong gaat lang mee, de zwarte houd het helemaal goed,
de kong onverwoestbare bal is niet onverwoestbaar gebleken , nina ottoson voer ei is peanuts
tennisballen is 5 minuten als je heel veel geluk hebt, alles van flostouw achtige zaken dan moet ik de volgende dag zakdoekjes meenemen bij de uitlaten want dat geeft bungelpoep, zo ook geknoopte spijkerbroeken .
dus dan toch maar met enige regelmaat kong speelgoed zoals de tennisbalachtige zaken, leren voetballen afgeschreven door de voetbal, een kartbandje en verder heel veel kauwmateriaal , meneer vind onderwge zelf nog wel eens wat zoals werkschoenen, regenlaarzen, een bob de bouwer kinderhelm en ga zo maar door ...
nylabone overleeft het trouwens ook best goed en ik heb een bot waar borsteldelen aan zitten, waar je discs in kan schroeven van rawhide , die blijft het ook schokkend lang doen (wit met paars gevaarte)

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:26

Onze boxer heeft een Kong xl, met een pieper er in. Normaal zijn de piep speeltjes binnen no time kapot maar deze blijft al een enige tijd heel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 16:55

mariska_YeDo schreef:
love_western schreef:
Die bal had onze mechel zo kapot :')

Dan heb ik erg veel respect voor joun mechel, onze herders doen er al een hele tijd mee en is in geen mogelijkheid stuk te krijgen!

Zal het doorgeven aan hem. Want bal was echt zo kapot.

Maar die van mij heeft getrainde kaken:
Afbeelding

Zit intussen op de volwassen mouw.

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 17:09

love_western schreef:
mariska_YeDo schreef:

Zal het doorgeven aan hem. Want bal was echt zo kapot.

Maar die van mij heeft getrainde kaken:
Afbeelding

Zit intussen op de volwassen mouw.

Maar die van ons hebben beide ook behoorlijk getrainde kaken hoor.
Afbeelding

En daar hebben wij dan ook nog 2 van, waarvan de reu op de foto een behoorlijke beet heeft. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 17:14

Tjah en toch had onze mechel die bal zo kapot. En meerdere kwaliteits speeltjes wat volgens de mechelkenners niet kapot te krijgen zijn.

Maar volgens mijn trainers heeft hij een zeer goede en vaste beet.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 17:44

Wij hebben een Cane Corso x Amerikaanse Bulldog en dat is ook zo'n sloper. Speeltjes blijven niet heel bij haar. Het enige wat het lang heeft volgehouden is een Kong, en ik heb laatst bij de dierenwinkel een goedkope bal voor haar meegenomen die ook nog steeds heel is. Ik kan hem op internet niet vinden voor je, maar er zat touw omheen wat een beetje lijkt op sisal touw. De buitenste laag touw heeft ze eraf maar van binnen is die bal echt niet kapot te krijgen en ze doet hard haar best :')

Bowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 18:03

Nylabone in de zwaarste uitvoering is hier het enige wat het overleeft. Helaas geld dat niet voor mijn tv e.d. als hij er blij mee gooit |(

Hij mag dus gewoon geen speeltjes meer houden, er wordt actief gespeeld met hem ermee en daarna gaan ze weg. Zodra hij een paar minuten krijgt om er even lekker zijn kaken op te gebruiken is het stuk, met dan ook nog eens het risico dat hij het opeet.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 14:58

amandananana schreef:
Wij hebben een Cane Corso x Amerikaanse Bulldog en dat is ook zo'n sloper. Speeltjes blijven niet heel bij haar. Het enige wat het lang heeft volgehouden is een Kong, en ik heb laatst bij de dierenwinkel een goedkope bal voor haar meegenomen die ook nog steeds heel is. Ik kan hem op internet niet vinden voor je, maar er zat touw omheen wat een beetje lijkt op sisal touw. De buitenste laag touw heeft ze eraf maar van binnen is die bal echt niet kapot te krijgen en ze doet hard haar best :')

Ff tussendoor :')
Heb jij een foto van je kruising? Wij hebben een Cane Corso x Mastino! Dus ben wel benieuwd naar de kruising met een Ambull!