Rebel_Jits schreef:TS, ik vind het al erg dat ik m'n katten in de gang moet opsluiten 's nachts. En die gang bestaat uit een grote hal, trap en mooie overloop. Met 3 krabpalen (1 tot aan plafond) en diverse mandjes, kattenbakken en speelgoed.
Als ik dat al erg vind, is in een bench echt not done. Er zijn veel katten die 's avonds en 's nachts juist actief worden. Lekker willen jagen achter de muizen. Om dan opgesloten te zitten in een ruimte zo groot als een toilet voor ons..![]()
Plus! Hoe kan je katje dan naar de wc? Elke ochtend bench en kat wassen, omdat alles onder de uitwerpselen zit, is niet leuk. Voor jullie EN katje niet. En mocht hij zindelijk blijven de hele nacht, dan kan hij problemen krijgen met de nieren of obstipatie.
Katten zijn schone dieren. Ze gaan uit zichzelf naar de bak en begraven het zelfs hier.
Als je de kat ophaalt, bij binnenkomst direct bij de bak zetten. Laat 'm vanaf daar de wereld ontdekken. Dan komt het helemaal goed.
Is het geen optie om de kat gewoon op je kamer te houden 's nachts. Kans is groot dat hij gewoon lekker bij je komt liggen of met je sokken gaat spelen. Heeft je moeder geen last van 'm en katje heeft meer vrijheid.
dieren boven wil niemand heir eigenlijk. Als hij luid doet zal hij waarschijlijk wel lekker bij mij ogen liggen als hij dit leuk vind. Maar ook beneden heeft hij mijn hondje en zal hij niet alleen zijn. Ik ben nu ookwel overtuigd (al was ik al geen voorstander), dat katje vrij gaat blijven!