spookyskippy schreef:Een vogelspin vind ik ook niet eng, maar zo'n rioolspin wel.
Hooiwagens en baby spinnentjes zijn ook nog wel leuk
*Zoekt op rioolspin*
Oh, no. Ik ontstip dit topic weer denk ik.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Chiave schreef:Joolien schreef:Een vogelspin heb ik voor een fotoshoot op mn hoofd gehad, dat was een lijf spinnetje, zijn ook heel rustig.
Heb je dat eerlijk gedaan? Ik had 'm werkelijk waar een zet gegeven.

(enige is dat ik korte mouwen aan had en nooit heb gemerkt dat het beestje omhoog kroop, brr)
[***] schreef:Toffe foto's Joolien
Heb er ook zo eentje op mijn hand gehad voor een foto, stomme beest kroop langzaam richting mijn nek(enige is dat ik korte mouwen aan had en nooit heb gemerkt dat het beestje omhoog kroop, brr)
Deze riool/trechter spinnen vind ik wel minder trouwens
Nu weet ik ook welke spin mijn katten niet dood kregen en volgens mij heb ik er vanmiddag ook eentje dood gemaakt (ik las iets over een bolletje worden als ze gevangen worden?)

[***] schreef:Sorry
Ik zat zelf op het dressoir te schreeuwen naar mijn vriend, maar hij was echt te groot![]()
Vroeg mij altijd al af wat voor een spin dat was, maar nu weet ik het

Weet niet hoe groot Gucci is?[***] schreef:Ik heb een uitschuifbare vliegenmepper
Nu probeerde mijn kleine kat de spin te doden, dus misschien lag het daaraanWeet niet hoe groot Gucci is?
Nu moet ik wel wachten tot de tweede tevoorschijn komt, want ze komen dus altijd als een paartje?
Zo'n spinnenparadijs.
. [***] schreef:Het ligt er denk ik ook aan waar je woont? Ik woon vlakbij het bos en heb zo'n smerige kruipruimte onder het huisZo'n spinnenparadijs.
Gucci is vast wel sterker dan mijn kleine HTK katje, die snapt het hele spinnen dood maken niet zo goed
Ik moest eerst alles uitkloppen voor ze er heel voorzichtig, pootje voor pootje weer in ging liggen.
Kruising tussen 3 jachthonden ook echt.
akishino schreef:Ooh gatver hebben ze ook een nest? Ik moet helemaal aan die film Arachnophobia denken.
Daar zijn die van ons echt kleintjes bij