Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) daar zou ik dus een beetje mee uitkijken.annibel schreef:Over het bijten, ik heb zelf ook een hamster die niet zo lief was toen hij bij me kwam.
Als je iedere dag even je hand in het hok houdt net zo lang tot de hamster vanzelf op je hand gaan staan dan pas moet je hem eruit halen. Ze moeten echt wennen aan je hand en geur.
Ik heb nu de liefste hamster van de wereld omdat ik het zo heb aangepakt!
. Zo heb ik het ook gedaan met mijn laatste hamster. Na 2 weken was ze ontzettend lief.StormMilagro schreef:Dit wilde ik ook zeggen. Zo heb ik het ook gedaan met mijn laatste hamster. Na 2 weken was ze ontzettend lief.
Ik zou zo aanbieden om ze over te nemen, maar ik ga vanaf juli een tijd naar het buitenland, dus dat is ook zo sneu, denk niet dat mijn huisgenoten op meer dieren willen passen haha
annibel schreef:StormMilagro schreef:Dit wilde ik ook zeggen. Zo heb ik het ook gedaan met mijn laatste hamster. Na 2 weken was ze ontzettend lief.
Ik zou zo aanbieden om ze over te nemen, maar ik ga vanaf juli een tijd naar het buitenland, dus dat is ook zo sneu, denk niet dat mijn huisgenoten op meer dieren willen passen haha
Leuk om te horen! Bij mijn hamster heeft het ook ongeveer 2 weken geduurd.. Nu kan ik er alles mee!
. RedPassion schreef:Je kunt ze niet leuk vinden en niet willen, allemaal begrijpelijk. Maar laat de dieren niet de dupe worden. Terug naar de Intratuin is een slechte optie, ofwel worden ze weer verkocht aan de volgende die er mee kan doen en laten wat 'ie wil, ofwel het wordt slangenvoer. Marktplaats en weggeefhoeken zijn ook bronnen van dierenleed. Ik hoop dat je ze naar een opvang wilt brengen (of dat een Bokker uit jouw buurt dat wil doen als je dat te veel moeite vindt). Dan zijn ze in ieder geval in kundige en liefdevolle handen en komen ze uiteindelijk op een goede plek terecht. De beestjes kunnen hier ook niks aan doen...
nog maar 1 te gaan!
, ze woont dichtbij en kan haar zo ophalen
, hoe dan ook voor het weekend is ze er
. vuurneon schreef:Nou, vlot voor elkaar!nog maar 1 te gaan!
Ik had als kind ook een hamster, als ik simpelweg al mijn hand in de kooi deed als ie wakker was dan hing ie al in mijn vinger. Dus ik moest wachten tot ie sliep om voer te doen... Gelukkig slapen ze overdag wel veel maar heb er wel 'oorlogswonden' aan over gehouden. Was er niet rouwig om dat ie niet oud werd en opeens dood in de kooi lag![]()
Dus aan de positieve voor jou en mij, ze worden geen 100!