Grappige/vreemde dingen die jouw dieren doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Incroyable

Re: Grappige/vreemde dingen die jouw dieren doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:43

Mijn hond springt op tafel als je weggaat. En als je dan heel hard op t raam bonkt gaat ie gauw eraf. Heel erg komisch maar ook wel stout :o :') :')

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:50

Ik heb een hond die alleen maar uit de kraan drink de waterbak is te min.

Tigear

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:55

Ik heb een kat die op commando naar je toekomt en als hij goede bui is gaat hij ook zitten als je "zit" zegt. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:56

jolijn2001 schreef:
Mijn hond springt op tafel als je weggaat. En als je dan heel hard op t raam bonkt gaat ie gauw eraf. Heel erg komisch maar ook wel stout :o :') :')

Mijn hond sprong een keer op t konijnenhok. :oo Hij was toen nog een stuk jonger maar wel zo'n 25 kilo, die konijnenhokken waren al niet meer zo stevig, heb hem er maar afgetild. :')

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 23:24

Haha, ik ben een avondje weg en kijk weer, hele topic vol met leuke verhaaltjes :D Echt leuk om te lezen allemaal!

Ben er zelf ook nog op eentje gekomen. Mijn kat knuffelt graag met schoenen. Als iemand zijn schoenen laat staan moeten deze helemaal overspoeld worden door kopjes :')

Mijn kat gaat ook erg graag mee een rondje wandelen. Maar er moet wel altijd luid en duidelijk gewaarschuwd worden wanneer de behoefte gedaan moet worden. MAAAAUW! Zo hard dat de hele buurt het hoort en dat bijna een dierenambulance gebeld zou worden bij wijze van _O-

Het hondje van mijn moeders' vriend heeft ook zo'n vreemde gewoonte. Die heeft een obsessie met takken. Elke tak MOET gesloopt worden tot er slechts splinters van over zijn. Dit geldt trouwens ook voor badeendjes. Die moeten allemaal onthoofd worden :P (ik weet, dit is waarschijnlijk slecht aangeleerd, maar ze hebben de hond pas gekregen toen ie 9 was)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 23:41

purny schreef:
Zo hadden wij vroeger een Noorse boskat. Beestje lag op de leuning te slapen. Viel er van af en liep vervolgens naar onze hond toe om haar een tik te verkopen.

_O-

Mijn konijn trekt brillen van je hoofd af en geeft ze aan. :j

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 23:46

Hahaha wat een geweldige verhalen hier allemaal! Geniaal.

Mijn Maine Coon kitten maakt ook dat 'muawahaha' geluid als ze een vogel ziet. Het schijnt dat ze dan in hun hoofd al op de vogel 'kauwen' zegmaar, omdat ze er niet bij kunnen komen.. Heb ik ooit ergens gelezen.

Een van mijn Heilige Birmaan katers wilt alles begraven; ook al is er geen zand. Kots van zichzelf of van zijn broer of van onze Maine Coon gaat hij de hele tijd aan snuffelen en dan 'begraven'. Evenals het bakje voer van onze Maine Coon (hij weet dat hij daar niet van mag eten dus gaat het begraven). En boven op mijn kamer 'begraaft' hij het drinkbakje. Terwijl hij daar ook uit drinkt.

Sienna, de Maine Coon, klimt in alles. Maar daar is het een kitten voor haha! :+
Als je de trap op loopt hangt ze in je benen.. Ze gaat soms achter een muurtje zitten en als je dan voorbij loopt springt ze drie meter de lucht in en racet ze weg :')
Verder klimt ze in je benen omhoog als je niet oppast en je bent met eten bezig bij het aanrecht.
Ze laat ook weten als ze eten wilt (dit krijgt zij apart omdat de katers het niet mogen). Ze gaat dan in de keuken netjes zitten en gaat zitten jammeren.
En dan nog het apporteren.. Als je met een speeltje gooit rent ze er achteraan en komt ze hem in haar bek terug brengen haha.

En dan als laatst mijn paard.. Die ontsnapt uit haar eigen stal elke nacht als ik er geen extra clipje op doe. En ze mag je wel of ze mag je écht niet, en dan verjaagd ze je uit het weiland met haar oren plat in haar nek. :')

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 00:59