maralyn schreef:xkimmx schreef:Oke zal even kijken voor iets anders! Boodschappenkrat een optie?
Ja hoor, ook dat kan.
Dan ga ik voor de boodschappenkrat
inderdaad. gewoon een deken erin en voilà
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xkimmx schreef:Bananendoos is weg, boodschappenkrat staat klaar met een grote badhanddoek. Ze is wel aanhankelijker dan normaal. Normaal snelle kopjes maar nu ging ze gewoon op mijn schoot liggen en rollen! Ze verliest wel veel haar, zie overal plukjes. Is dit normaal?
xkimmx schreef:Bananendoos is weg, boodschappenkrat staat klaar met een grote badhanddoek. Ze is wel aanhankelijker dan normaal. Normaal snelle kopjes maar nu ging ze gewoon op mijn schoot liggen en rollen! Ze verliest wel veel haar, zie overal plukjes. Is dit normaal?
Tamara_089 schreef:xkimmx schreef:Bananendoos is weg, boodschappenkrat staat klaar met een grote badhanddoek. Ze is wel aanhankelijker dan normaal. Normaal snelle kopjes maar nu ging ze gewoon op mijn schoot liggen en rollen! Ze verliest wel veel haar, zie overal plukjes. Is dit normaal?
dat deed Jules ook heel erg voor ze ging gevallen! ze bleef maar komen en kroelen en kopjes geven etc
xkimmx schreef:Tamara_089 schreef:
dat deed Jules ook heel erg voor ze ging gevallen! ze bleef maar komen en kroelen en kopjes geven etc
Hoever voor de bevalling? Heb je het dan over een week of wel binnen 24 uur? Heb niet het idee dat ze vanavond al gaat bevallen, maar ik blijf voor de zekerheid nog even elke keer kijken. Ze springt wel heel gemakkelijk van een barkruk af nog voor een poes dat bijna gaat bevallen.
Gelukkig ben ik morgen hele dag vrij, als ze het dan nou ff flikt.
En die haaruitval? Herken je dat?