Project: Van kippenren naar konijnenren!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-15 17:55

Er kwam even een mega dag-project tussendoor :=
Alle 8 cavia's hadden mijten, zag ze gewoon kruipen -O- Aangezien de muizen op dezelfde zolder zitten heb ik alles daar maar behandeld, dan zie je ineens hoeveel je hebt, niet normaal!

Er staan nu nog 3 bakken in de chloor/dettol en de grote staat daar ook nog vol mee dus ik ben voorlopig nog niet klaar. Hopelijk kan ik dit weekend weer door met de ren..

Heel de houten/plastic inboedel :')
Afbeelding
Onderkomen voor vandaag, de mannen zitten achterin.
Afbeelding
Fredje zit vrijwel non-stop naar de vrouwtjes te kijken, geilert :')
Afbeelding

De muizen na hun behandeling.
Afbeelding

En ik heb ze daarna even omgekocht met snoep, dan vergeten ze dat spuiten wel weer :+
Afbeelding

Zo, heb ik toch iets geupdate!
Waarschijnlijk komt er dit weekend ook nog een grote bak bij voor de mannen, daar zal ik dan ook wel foto's van plaatsen :)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-15 20:31

Zo nou ik kan hier eindelijk de update plaatsen.. Ik heb serieus niks meer gedaan in de tussentijd := Maar de konijnenren is nu eindelijk af! :D Mijn vader heeft gisteren het gaas ingegraven en vandaag heb ik met mijn zus en moeder alles schoongemaakt en afgewerkt! De konijnen zijn al verhuisd, de grote kooi moet nog even drogen en dan kunnen de cavia's morgen ook.

De grote kooi nu helemaal leeg voor de cavia's:
Afbeelding

En wat foto's van de ren + hok van de konijnen. Het nachthok wat in de grote kooi stond hebben we er ook neergezet, dat is al een jaar of 13 van onze verschillende konijnen dus die moest met de konijnen mee :P

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De konijnen zijn er heel blij mee, vooral de haarbal vindt graven helemaal geweldig dus die leeft zich flink uit nu :D
In het hok moet nog een wat kleiner hokje komen zodat ze daar beschut kunnen zitten, en in de grote kooi voor de cavia's misschien ook nog wat extra al gaan hun huisjes natuurlijk mee.. En die tutten kunnen niet delen dus grotere maken heeft weinig zin :+

dejoni

Re: Project: Van kippenren naar konijnenren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 20:50

Ziet er erg goed uit!