Ze gaan wel steeds meer naar buiten en mogen hier ook op het balkon, maar ben toch wel blij dat ze ondanks het kattenluikje na een kwartiertje gewoon weer braaf thuis komen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze gaan wel steeds meer naar buiten en mogen hier ook op het balkon, maar ben toch wel blij dat ze ondanks het kattenluikje na een kwartiertje gewoon weer braaf thuis komen

We wonen aan een rustig zijstraatje in een dorp, ze zijn keurig geholpen en alles wat nodig is dus van mij mogen ze wel naar buiten.... Maar ze willen niet
een van de 2 gaat af en toe naar buiten maar blijft wel om het huis.. De ander gaat hooguit 3 meter bij de achterdeur vandaan op het konijnenhok liggen zonnen maar dan moet het al erg goed weer zijn....

Fortitude schreef:Ze hebben een grote eigen gemaakte krab/speelpaal, maar zijn er andere dingen die jullie aan zouden kunnen raden om hun verblijf binnen wat aantrekkelijker te maken?

Fortitude schreef:Ik woon nog bij mijn moeder en die weigert simpelweg om alle deuren en ramen dicht te houden helemaal tijdens de zomer. Dus dat wordt ook nog een uitdaging als de katten inderdaad enkele dagen binnen moeten blijven...
[url] 
Omdat ze van ons terras naar het terras van de buren kunnen en die hebben 2 kleine kinderen (nouja, etterbakjes) wil ik binnenkort kijken of ik ze met een tuigje om op het terras kan laten. Veel is het niet, misschien 3m op 5m maar alles is beter dan niks.
Sowieso had ze niet naar buiten gemogen. Het is een Ragdoll, voor je het weet zijn ze gejat. Daarnaast is met al dat haar een wandeling door de bosjes ook geen succes. Ik heb haar sinds afgelopen Kerst, ze is nu acht jaar. Herplaatser, bij de vorige eigenaren kwam ze ook niet echt buiten. Ze ligt veel in de vensterbank naar buiten te loeren, dat is avontuur genoeg voor haar
. Mijn ouders hebben ook nog een paar katten ( waaronder zijn volle broer) en die zijn ook binnen. Wel hebben zij een enorme ren buiten gebouwd waar ze zomers in kunnen. Ik neem die van mij dan wel regelmatig mee en dan kan hij daar ook in. Hij gaat dan daar echter ook alleen maar de hele dag slapen
is een vrij klein katje, erg schattig maar ondertussen echt een bitch
Ook is ze al een keer aangereden zonder al te veel kleerscheuren maar ze is er vreselijk schuw door geworden buiten. Ze verstopt zich onder de struiken en blijft daar zitten tot we haar er onder uit halen... Die is blijer als binnenkat denken we daarom
)
). Ook hij is hier dik tevreden over.

Het is gewoon een dikke boef