Mijn huidige kat is een bijna 8-jarige roodharige poes die ik al sinds kitten af aan heb. Onze overburen kregen steeds nestjes, en deze was toch wel héél leuk

Zal zo even een foto bijvoegen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xChantal94 schreef:Ik be een 'bijna' kat eigenaar.
Ik ben momenteel nog op zoek naar een leuk katje.
Als iemand hier nog herplaatsers weet of goede plekjes waar ik kan kijken mag dat altijd aangeboden worden.
xChantal94 schreef:Asiel heb ik al contact mee gehad, maar die hebben maar 2 katten die plaatsbaar zijnen dat zijn helaas voor mij nog jonge katjes. Heb ook verder weg gekeken maar helaas geen kat die geschikt is. Of ze moeten een vrije uitloop naar buiten, katten maatje etc. Dingen die ik niet kan bieden.
xChantal94 schreef:Inmiddels ben ik al bijna 2 weken de eigenaar van een herplaatser van bijna 7 jaar.
Weten jullie leuke/gezonde tussendoortjes (gedroogd/rauw/vers) en waar je dit in kleine porties kan afnemen? Tot nu toe kan ik het alleen maar op bestelling krijgen en dan gaat het meteen om een kilo. Nogal veel om alleen even te proberen of hij het lust en dat ook goed gaat.
Adindaa schreef:Wat leuk Chantal dat je een herplaatsertje hebt!
Heb je een foto?
Verder heb ik geen verstand van rauw vlees etc, dus ik lees even mee, want ik denk dat mijn kat dat ook erg lekker gaat vinden.
Dinsdag heeft een vriendin van mij trouwens foto's van Spotty gemaakt en ik vind ze zo gaaf geworden.
Spotty voor de lens van Ramoenja Dijkstra