Huisdieren op bed..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:51

Als het zou kunnen zou ik nog mijn paard in mijn bed laten slapen :+

Ons poezebeest komt wel heel gezellig bij ons liggen :) Of zij het ook echt gezellig vindt of het juist doet zodat ze gauw merkt wanneer we opstaan en haar eten gaan geven, dat weet ik niet, maar toch :P
Laatst bijgewerkt door Niobe op 31-03-15 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:51

Krijg je goede weerstand van. Na 24 jaar nog altijd niet dood of ziek, dus zal wel goed gaan :Y)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:52

Mijn kat heeft twee maand beneden geslapen snachts. Voornamelijk omdat mijn moeder het niet wilde hebben. Maar na 2 maand toch stiekem een nachtje geprobeerd en we hebben heerlijk geslapen samen. Nu, na 1,5 jaar slaapt ze elke nacht op mijn voeteneind en soms in mn knieholte. Ik heb wel een fleechedeken voor haar waar ze op ligt. Komen de haren ook niet in mn dekbed. Hoewel de haren ook niet meer uit de fleechedeken gaan. (Werkster is not amused :+ )

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:52

Ik heb 3 katten en 1 hond, de katten slapen buiten op de boerderij. De hond slaapt op mijn bed/kleed in mijn kamer. Niks geeft mij een veiliger gevoel dan mijn meisje die aanslaat als ze een mens hoort. Ik kan niet goed slapen zonder haar.

De katten zou ik nooit op mijn kamer willen. Ik vind katten stinken := de hond gaat zo'n eens per 2 maanden in bad en ruik je niet.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:53

Toen ik alleen ging wonen, en een kat van de vorige bewoner "erfde", dacht ik: "yes, eindelijk katten op bed, mocht nooit van mijn ouders". Maar was het snel afgeleerd: de tweede nacht werd ik om 5u 's morgens wakker omdat ik iets warms langs mijn benen voelde stromen. Jawel hoor, poeslief was te lui om op te staan om een plasje te doen, dus dan maar in mijn bed.

Jaren later nog es geprobeerd met een andere kat, en was exact hetzelfde liedje. Dus nee, hier geen katten op bed, behalve als ik ziek ben, maar dan enkel overdag. Ze zijn het echter niet gewoon, en willen vaak niet eens in de slaapkamer.

Ewona

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:54

Op het moment hebben we nog twee Chihuahua's en een vuilnisbakkie-opvanghondje in huis.
Daarbij nog twee Maine Coons van net geen jaar.
Jammer genoeg kwam ik er al vrij snel achter dat ik allergisch ben voor katten ...
Dus neen, hier geen katten op bed.
De hondjes neem ik soms wel eens mee naar boven als manlief nachtpost heeft, hij wil absoluut geen dieren op of in bed. (dus ssstttt ....)
Ze kijken dan samen met mij naar tv vanop bed, maar als ik ga slapen breng ik ze netjes naar beneden, naar hun slaapplekje. Ik ben nl nogal een woelwater 's nachts en heb schrik dat ze dan uit bed vallen, ons bed is vrij hoog.
Overdag mogen de katten en de honden hier overal rondlopen en overal komen, behalve op onze slaapkamer vanwege mijn allergie.
Natuurlijk moet ik toch wel medicatie nemen om de allergische reactie wil tegen te houden, maar ik denk als ik hun ook nog op mijn bed zou laten, het nog veel erger zou zijn.
De Coontjes verliezen nl vrij veel haren.
Dus onze kamerdeur hou ik gewoon dicht.

Dokter heeft me aangeraden om de katten weg te doen, maar dat krijg ik niet over mijn hart.
Zelf heb ik niet zoveel met katten, al zijn deze geweldig, net honden in een kattenvacht qua gedrag.
Maar mijn man en kinderen zijn echt gek van hun, dat ga ik hun ook niet afpakken. ;-)
Ik ben nog wel voor meer dingen allergisch, dus dat maakt niet uit.
Laatst bijgewerkt door Ewona op 31-03-15 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Ewona

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:55

oeps foutje gemaakt ;-)
Laatst bijgewerkt door Ewona op 31-03-15 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

xRodrigro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:56

Bij ons liggen ze ook gewoon op bed, al heb ik dan wel plek minder met een duitse herder + keeshond :')
En bij mn moeder liggen de katten ook op bed :)
Laatst bijgewerkt door xRodrigro op 31-03-15 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:56

Alles wat

- poept zonder de kont af te vegen
- het eigen poepgat schoonlikt
- aan drollen snuffelt en aan plasjes likt
- muizen eet en soms weer uitkotst
- de tanden niet poetst

....komt niet in mijn bed. Of het nu katten, honden of mensen betreft.

Ewona

Re: Huisdieren op bed..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:57

lol !!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:58

safina schreef:
Alles wat

- de tanden niet poetst

Bedankt voor het beeld :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:59

Hier ook geen katten op bed. Ik houd niet van haar op mn beddengoed. :n

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-15 22:00

Hier is het een wedstrijdje, wie haart het meest.. vrouwtje of de katten.. ik denk eerlijk gezegd ikzelf meer. :D :D

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:00

safina schreef:
Alles wat

- de tanden niet poetst

_O- _O- _O- :')

Ik ben het overigens helemaal met je eens. Als ik eens een keertje doodziek op de bank lig vind ik het wel lekker als poeslief zich er bij komt installeren. Maar voor de rest geen dieren in mijn slaapkamer, hoe graag ik ze ook zie. :n Alleen al de gedachte aan al die haren... :r

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:02

Tja heb mijn kat nu toevallig heerlijk tegen mijn benen aan liggen in bed. Ze komt overigens niet onder mijn dekens.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:04

Ehm, schuldig :')

Mijn katten liggen regelmatig samen op mijn bed, ook als ik niet in bed lig maar bv wel gewoon op mijn kamer zit. Dan zitten ze toch bij mij maar dan is het ook gewoon rustig. 's Nachts slapen ze ook wel eens bij mij. De kleine ligt aan het voeteneind en de grote ligt meestal naast mijn hoofd. Maar die grote verban ik regelmatig, omdat hij om 4 uur altijd naar buiten wil en mij dan wakker gaat zitten likken.

Een hond zou ik nooit in mijn bed willen hebben, al helemaal niet als het een grote lab of herder is. Ik weet niet, heb het denk ik gewoon niet zo op honden :+

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:07

Jammer dat mn shet in de wei staat, als ik die hier zou loslaten op mijn kamer, kwam ze er gezellig bij liggen :Y) :z

tjaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:08

Ik heb nu 5 maanden een jonge kat, maar die komt echt niet in mijn slaapkamer. De slaapkamer is van mij alleen. Weet ze ook, ze zet geen poot over de drempel. Probeert het soms, maar een "eh" is genoeg om haar tegen te houden. 's Nachts zit katlief in het achterhuis (met luik naar buiten), zodat ze niet eens in de buurt van mijn slaapkamerdeur komt.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:10

Ik ben altijd heel erg tegen beesten in bed geweest. Ik heb vroeger ook maar 1 keer met mijn hond geslapen en dat was op de zetel omdat het op mijn kamer te warm was. Hond nam dus maar van de gelegenheid gebruik om even te knuffelen.

Sinds 8 maanden heb ik een vriend, met 2 katten. 8 maanden geleden was het maar 1 kat. Die het dan superzielig vond dat haar vriendje gestorven was en keek gewoon veel te lief om niet mee te nemen. Zij bleef mooi aan het voeteinde liggen, OP de lakens. Daar had ik opzich weinig problemen mee, ze heeft maar 1 keer echt bij mij komen liggen. Maar dat was alsnog OP de lakens.
Sinds een paar maanden is er een baby poes.. Die ziet oma poes op het bed en wil dat ook, onder de lakens >;) Hij vind niets zo geweldig als tegen een mens aan liggen onder de lakens.. Waardoor ik met het omrollen regelmatig een baby poes plet. Inmiddels is hij al een heel wat grotere poes en ligt nog steeds evenveel in de weg. Sinds kort mogen ze dus ook niet meer op de slaapkamer, maar daar vind die wel wat op en gewoon klink omlaag en binnenkomen. Af en toe mogen ze smorgens als we uitslapen nog even binnenkomen.

Ik heb helemaal geen probleem met oma poes, zij ligt me niet in de weg en blijft netjes op het laken aan de achterkant. Baby poes daarintegen ben ik heel wat minder op gesteld.
Al ben ik wel blij dat het echte binnenhuis poesjes zijn, dus veel vuil hebben ze niet mee. Baby poes gaat dagelijks vrijwillig mee onder de douche/bad dus die is wel niet heel vies. Maar gewoon het idee dat er een beest tegen mijn bloot lijf ligt :') Ieuw... Paardlief zou het overigens wel mogen, maar dat wordt wat krap.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:11

2 kleine hondjes en twee katten. Alles op bed! Ik hou drvan!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:17

Ja hoor poezel slaapt netjes naast me op het kussen die niet gebruikt wordt. En mevrouw slaapt net zo lang soms nog wel eens langer dan ik. En als de buldog van m'n zus hier logeert slaapt hij soms ook op bed, alleen liever niet omdat hij boven op me gaat liggen :')

Zorgt er natuurlijk wel voor dat ik m'n bed iets vaker dan normaal moet verschonen, maar dat die ik liever dan de hele nacht wakker liggen omdat de kat naar binnen wil ( heb altijd een studiootje gehad, dus ze weet niet anders dan dat ze bij me kan liggen)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:19

Kat heeft het op dag 1 na uren nonstop miauwen voor de slaapkamerdeur afgedwongen en slaapt dus heerlijk op bed.
Moet zeggen dat het weleens voorkomt dat meneer heerlijk languit midden op bed ligt en ik wakker wordt op het randje van het tweepersoonsbed... Weet dan weer dat katten toch echt personeel hebben en geen baas -O-
Idem als ik er heel vroeg uit moet en meneer mij boos aankijkt om zich vervolgens om te draaien en lekker verder te slapen. :')

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:23

Oh, nee, vreselijk! :')
Ik heb het altijd heel niet fris gevonden, met je kat in bed/op bed.

Kan er wel een beetje aan liggen dat ik niet zo veel met katten heb (meer met honden, en vanzelfsprekend, paarden) en dat ik nogal kriebelig wordt van haartjes.. En al helemaal als ik ga slapen!

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:23

Frits mag absoluut niet op bed!

Afbeelding

Oeps..

Ja schuldig hier, kat mocht nooit op bed. Maar toen ik alleen ging wonen, en regelmatig last kreeg van mn depressie 's avonds mocht ie er toch maar bij. Het helpt perfect de kat op bed, ik heb weer rustige nachten en meneer vind het volgens mij erg gezellig :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:28

Mijn oude kat,die afgelopen mei is ingeslapen op 17 jarige leeftijd, heeft van kleins af aan altijd bij mij geslapen. Ze ging gewoon naast mijn kussen liggen knorren. Hierdoor ben ik zo gewend aan knorren, dat ik slechter slaap zonder geknor. :')

Gelukkig heb ik nu nog steeds 2 knorrende kruiken in huis. En die slapen gewoon lekker bij mij. :D Ze weten wat de gevarenzones zijn (benen) en dat ze niet bovenop mijn donder moeten gaan liggen.

Mooi detail: een van mijn katten verhaart niet, de ander kam ik dagelijks. Scheelt veel haar!