Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en moet je eens raden... Het gaat perfect!
RenskeLap schreef:Maar waarom zou een homo huwelijk tussen een buitenlander en een Nederlander fout gaan? Zolang ze samen maar kunnen communicer.
RenskeLap schreef:Het was een bewuste keuzen en gelukkig weet ik wel wat ik doe en stunt ik er niet mee.
Op je argument dat konijnen de vitamine c niet kunnen afbreken, dan zou ik nog eens kijken wat je je konijn geeft en dan absoluut geen paprika meer geven, wantja daar zit te veel dan in.
Je konijn kan een dwarslaesie door een vrolijke sprong geven dus helaas is dat argument niet erg sterk.
Dieren gaan pas fout als je 2 dominante bij elkaar zet, en dat dat bij die van jou is gebeurt is heel triest. Maar waarom zou een homo huwelijk tussen een buitenlander en een Nederlander fout gaan? Zolang ze samen maar kunnen communicer.
Ps ik waardeer je mening, alleen dit is die van mij en die is op vele jaren ervaring gebaseerd
Evelijn schreef:Samen leven... is wat anders dan ook echt een vriendje hebben waar je alles mee kan delen.
Honden en katten zijn ook geen gelijkwaardige partners.... een echt speelmaatje is voor een hond gewoon een gelijkwaardige andere hond.. en niet een kat die met zijn staart zwaait als die in de aanval gaat.. ... katten en honden leven vooral naast elkaar...
Als je het beste voor je konijn wil... dan zoek je er een konijnenmaatje voor.
Als je het beste voor je cavia wil... dan zet je er een cavia vriendje bij.
Al het andere is surrogaat en niet de diervriendelijkste oplossing.