Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.KimD schreef:Ik heb meestal ook een dierenarts in de kamer en Guinness laat ik dan bij de assistente achter de balie, die knuffelt graag en heeft snoepjes.![]()
Waar nodig help ik met mijn eigen dieren in bedwang te houden en zeg ook eerlijk als ik iets niet prettig vind. Zo ging er gisteren een stagiaire aan de hoofdkant van Abbay staan waardoor ze volledig in paniek raakte, heb haar vriendelijk gevraagd of ze aan de achterkant wilde gaan staan. Was allemaal geen probleem.
Sonja89 schreef:anneliesdj schreef:Tjah, als ze daar met 3 man voor nodig zijn vind ik dat ook niet zo'n gekke prijs.
Dat is het standaardtarief, dus daar mogen
ze best iets voor doen. Net goed![]()

kaatjemuts schreef:mijn katten moesten laatst een roesje hebben om geschoren te kunnen worden. omdat de trimmer bij een dierenartsenpraktijk inzat moest ik voor een keer bij een andere dierenarts terecht. Ik kon €120 voor beide katten aftikken (dus zonder de trimkosten).
Schrok me dood, bij mijn VA kost dit meer rond de €40,- voor 2 katten.
gelukkig was t trimmen goedkoop. dat was €40 voor 2 katten.

anneliesdj schreef:Je gaat waarschijnlijk naar een grote dacombinatie met een prachtig nieuw pand en de nieuwste apparatuur? Daar betaal je voor.
anneliesdj schreef:kaatjemuts schreef:mijn katten moesten laatst een roesje hebben om geschoren te kunnen worden. omdat de trimmer bij een dierenartsenpraktijk inzat moest ik voor een keer bij een andere dierenarts terecht. Ik kon €120 voor beide katten aftikken (dus zonder de trimkosten).
Schrok me dood, bij mijn VA kost dit meer rond de €40,- voor 2 katten.
gelukkig was t trimmen goedkoop. dat was €40 voor 2 katten.
Hebben ze tijdens het trimmen dan aan zuurstof gelegen en is de da erbij gebleven?
Dat is wel erg extreem en hadden ze van tevoren ook wel kunnen melden.
Ik heb zo'n dierenarts die dat wel in de gaten houd of het verhoudingsgewijs redelijk is en als hij denkt dat het te duur wordt zegt hij dat ook meteen.
anneliesdj schreef:Ik zou dat wel even aankaarten hoor, gewoon ff informeren of het wel klopt en of ze het niet nodig vonden dat van te voren te melden.
Ik weet nog dat wij dat eens hebben gehad met een paard wat panisch was met scheren, die wilde nog niet onder zeil ook, dierenarts is daar meerdere uren intensief mee bezig geweest, paard lag aan infuus. Maar dat was echt een stuk lagere rekening dan die jij hebt gehad