zie geen beschadigingen. Zitten rubbers aan om goed te klemmen en dit te voorkomen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zie geen beschadigingen. Zitten rubbers aan om goed te klemmen en dit te voorkomen
SAKKIA schreef:Misschien lees ik er overheen, maar de optie van de hekjes van de Ikea die je tussen de deurposten klemt is toch de oplossingen? Geen geboor e.d. en je haalt ze gewoon weer weg als je zelf thuis bent.
MyWishMax schreef:Kaus schreef:In de zomer kan hij overdag lekker in de tuin met als koel plekje de schuur. De oplossing hoeft dus ook nog maar voor 2 of 3 maanden.
Waarom kan dit in de winter niet? Wat voor hond is het? Dat lijkt me het simpelst
Het is nu allang niet meer zo koud dat er alsnog een enorme wintervacht aangemaakt zou worden. Dat je in de winter als het echt koud is, iets anders wilt, snap ik. Mijn ene hond zit 's nachts en als ik weg ben buiten en die kan dan ook niet tegen de warmte binnen, maar dat is meer als het buiten nog echt koud is. Het is nu soms al 15 graden, dus die paar uurtjes zouden toch geen probleem moeten zijn? Volgende winter is hij er weer langer en een stuk ouder, dus dan kan hij misschien wel weer gewoon binnen.

Froukje schreef:Kaus schreef:Bench is ondertussen te klein voor hem om me deurtje dicht in te liggen.
Hadden niet verwacht dat ie zo groot zou worden...
Dan doe je de huidige bench weg en neem je een grotere weer
Dat is echt de simpelste oplossing zonder steeds met hekjes oid te moeten klooien.