Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xGoldenHero schreef:kimberleyepe schreef:Haha dat klopt inderdaad! Hij was overal wel vrij vroeg mee,, ook als eerste van het nestje oren omhoog enzo! Uhmm als het goed is als hij 9 maanden is, dat is over een maand ongeveer. Onze dieren arts kan het al bij 8 maanden doen maar dat wouden we liever nog even uitstellen.. hij plast ook nog niet altijd met zijn poot omhoog, dit zou ook te maken hebben met hoe ver ze al zijn zeg maar
Ahh okee.
Maar ben je dan niet bang dat hij niet volledig uit groeit en zijn vacht zal veranderen? Ik wacht zo lang mogelijk, haha. Rex die is wel eens bezig op zijn knuffel maar dat straf ik keihard af. Voor de rest is hij vaak samen met teefjes maar maakt nog geen enkele indruk op mij dat hij het begint te snappen zeg maar.

Maar ja, kleine hondjes worden groot he

Zag al prachtige koppies voorbij komen! 
LauraMc schreef:Oh wat een gaaf topic!! Mijn broer heeft ook een herder die ik bijna als mijn eigen mag beschouwen. Heerlijk ding, vreselijk enthousiast en nog een echte puber (hij is nu anderhalf) maar al vreselijk groot!
Hier was Wolf een jaar:
[ Afbeelding ]
Hij is ondertussen al een stuk breder maar ik heb geen tijd om een recente foto te uploaden. Die komt later!
Edit:
Ik kon het niet laten!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zo, en nu ga ik even goed jullie beestjes bekijken!Zag al prachtige koppies voorbij komen!
Sorry voor de grote foto`s weet niet hou het kleiner moet

Lekker ding is Dex trouwens 
xGoldenHero schreef:fijn dat het goed gaat met Dex.
Rex die begon gisteravond te rijden op z'n dekentje. Dat doet hij nu niet zo snel meer denk ik, ben ik niet van gediend haha
Wauw wat een knapperd Djairo.
Stoere naam ook