Iemand al een Woefbox geprobeerd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: Iemand al een Woefbox geprobeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 19:24

Inmiddels mailcontact gehad met Team Snuffelbox. Ik moet zeggen dat ze echt ontzettend netjes reageren!! Ik vind het jammer dat de box niet voldeed want zo super als ze hun best doen gun ik ze eigenlijk juist het succes van de box.
Het lijkt erop dat ook ik de box niet hoef terug te sturen, maar vind dat best wel heel overdreven, al het geld terug en dan wel alles houden. Dus heb daar nog wel even naar geïnformeerd bij ze. :)

Ik zou het iedereen met een hond die niet kieskeurig is en geen speciaal dieet heeft dus wél aanraden :j

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 19:32

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 19:37

Fijn om te weten! Ik heb een erg kieskeurige hond dus ik koop het maar niet :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 21:25

En weer netjes antwoord ontvangen van Team Snuffelbox. Ze vinden het al vervelend genoeg dat de box tegenviel en daarom staan ze erop dat ik de inhoud zal houden en/of iemand anders er blij mee ga maken. Verder staat het in de planning om alsnog met een 100% granenvrije box te komen en ben ik dan van harte welkom om Bikkel weer aan te melden. Ik vind het grandioos!!

Edit: Ik heb trouwens die braaaf botten gevonden op internet die in de doos zaten, die kosten 3,99 dus niet zo extreem duur, dus ga ze nu gewoon weggeven denk ik :)

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 17:37

Je vind de snuffelbox niks maar raad hem wel aan? Sorry maar ik vind dat je dit topic dan ook in je onderschrift moet zetten of wat je er van vond.

Overigens wel netjes van ze.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-15 18:04

Delphi2003 schreef:
Je vind de snuffelbox niks maar raad hem wel aan? Sorry maar ik vind dat je dit topic dan ook in je onderschrift moet zetten of wat je er van vond.

Overigens wel netjes van ze.

Ik vind de box absoluut niet niks!! Ik was erg boos over het feit dat mij een granenvrije box beloofd werd en er een box mét granenhoudende producten werd geleverd. Maar ik vind de box verder wél leuk hoor. Sterker nog, ik ben van plan om als de 100% granenvrije variant er is weer een abonnement te nemen. Zou dat niet zo zijn, zou ik helemaal geen reclame voor ze hoeven maken, want ik krijg eventuele door reclame verkregen boxen pas uitgekeerd als ik zelf weer een abonnement neem ;)

Delphi2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 18:12

ooh haha ik snapte hem niet :')

Maar ja, granenvrij is wel beter ja :))

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 21:22

Liannevh schreef:
Haha, nou als het precies dezelfde box is maakt het niet uit als ik hem niet zou krijgen. Ik vind vooral jammer dat die knuffel/bal in vogelvorm er niet bij zat, die leek me zo leuk. (die links in de box)
Daar had ik toch wel een beetje naar uitgekeken.
[ [url=m/hKDe4V.png]Afbeelding[/url] ]

Maar ik koop zelf wel weer om de paar maanden wat voor die van mij. Bij dandydog hebben ze altijd erg leuke dingen die je in de gewone dierenwinkels niet veel tegenkomt. :)

Moest vanmiddag aan je denken. Want liep in het tuincentrum en zag toen ineens die knuffel van de foto liggen. Was nieuwsgierig wat hij moest kosten, was iets van 12 euro ofzo. Dus zou denk ik wat te prijzig geweest voor de normale samenstelling van de box. Maar heb hem ook niet gezien op foto's van mensen die extra speeltje erbij besteld hadden. Dus denk dat het uiteindelijk zomaar een voorbeeld was.

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 22:00

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 22-11-22 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-15 23:44

Hey wat grappig dat je hem nog besteld hebt! Zo te zien valt hij zeker in de smaak ja haha.

Heb voor mijn Bikkel wat speeltjes van Kong gekocht, deze en eentje die er ook nog op lijkt inmiddels ook. Hij vind ze helemaal leuk :D

Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 15:09

Even een schop om te laten weten dat ik mijn tweede Snuffelbox die ik ontvangen heb helemaal geweldig vind! Leuk speeltje erin wat niet meteen kapot is, en lekkere natuurlijke snacks die hier zeker in de smaak vallen.

Snuffelbox heeft het systeem veranderd, je kan nu een abo hebben voor elke maand, voor elk kwartaal een box maar je kan hem ook eenmalig bestellen. Los is hij wel iets duurder. :) Er zijn regelmatig codes in omlooo voor korting op je eerste box dus als je interesse hebt loont het om daar even naar te kijken.

Deze maand ook een Woefbox besteld en gekregen. Zeker ook een leuke box. Originele producten erin. Speeltje was helaas touw met balletje eraan waarvan de bal zo stuk was zoals altijd bij die dingen. Maar ook deze box vond ik een positieve ervaring. Helaas niet mogelijk om granenvrij te bestellen.

Woefbox leverde op de beloofde datum en hier kreeg ik ook netjes een mail van met code. Snuffelbox leverde later dan beloofd en stuurde geen code, maar gaf wel wat info via Facebook. Qua inhoud vond ik Snuffelbox iets sterker. Ben heel benieuwd naar de nieuwe Snuffelbox straks weer, kijken of ze deze kwaliteit vol kunnen houden!

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 11:13

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 22-11-22 10:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 10:48

.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 16:29

Liannevh schreef:
Ik heb vandaag weer de snuffelbox ontvangen maar ik vond het weer een beetje saai. Ik heb die voor de grote hond en alles wat erin zit, op 1 bot en de trainingsvoertjes na zijn toch voor kleinere honden voor mijn gevoel. Het extra speeltje was een (op zich leuke) knuffel maar die na 1 trekspelletje al gelijk een poot kwijt was. En het andere speeltje was een saai rubberen botje(een andere dan jij in het pakket had, die leek me wel leuk).
Dus nee, de snuffelbox wordt het toch niet voor mij.

Wat jammer dat het jou weer tegen is gevallen zeg. Heb je toevallig een foto van wat er in jouw box zat want kan me zo even snel ook geen trainingsvoertjes herinneren dit keer! Ik heb natuurlijk een kleine hond en vond de snacks en speeltjes echt perfect voor hem. Alleen de rawhide botjes eet hij niet maar hij is gewoon verwend haha. Jammer van die knuffel maar knuffelachtige speeltjes gebruik ik hier ook niet voor trekspelletjes, dat overleven ze inderdaad niet :)

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 20:35

.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 11:24

Bedankt! Dan had je toch bijna hetzelfde als ik, ik vond de snacks juist erg leuk, maarja, kleine hond he.

Dat speeltje ziet er ook wel leuk uit, jammer zeg dat het zo kapot gekauwd was, want het ziet er nog best stevig uit. Echt zonde!

Ik vond die spinazie kip snacks erg leuk en mijn hond vond ze heerlijk, de kipstrips komen hier ook goed en de kippenmaagjes ben ik nog niet aan begonnen, maar twijfel er eigenlijk niet aan dat hij die ook wel lekker gaat vinden.

Mijn speeltje was ook erg leuk, maar denk dat een grote hond dat misschien ook wel zo kapot heeft, maar ik heb geen ervaring met grote honden ;)

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 11:59

.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 12:55

Maar voor wat jullie betalen kan je toch veel goedkoper zelf kopen of zie ik dat verkeerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 13:34

Hmm is niet zoveel soeps ..

Las iemand over boxen voor katten , miauwbox is brandnew en voor poezen :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 16:35

kohtje schreef:
Maar voor wat jullie betalen kan je toch veel goedkoper zelf kopen of zie ik dat verkeerd?

Ik heb alles even opgezocht en opgeteld en kom op bijna 23 euro excl rawhide kluifjes. Die zijn met zijn tweeën volgens mij ook 3 a 4 euro maar kan het niet goed vinden. Die betekent dat ze de waarde van de box ook als je hem los koopt voor 25 euro gewoon netjes waarmaken. Ik heb een maandelijks abo en betaal 19 euro dus nee ik zou niet goedkoper uit zijn. Maar ik vind het verrassingseffect zo leuk. Veel leuker dan zelf kopen in de dierenwinkel :D

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 16:42

Nu heb je elke maand een 'kerstpakket' :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-15 16:46

Ceetje_bokt schreef:
Nu heb je elke maand een 'kerstpakket' :=

Hahaha ja dol op verrassingspakketten hè zowel voor mij als voor mijn boef. Maar einde van het jaar ben ik weer aan de beurt hoor!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-15 14:41

Alweer een maand of 3 verder, nog steeds elke maand beide boxen ontvangen en ben over beide boxen nog steeds erg te spreken. Woefbox komt trouwens met het oog op dierendag ook met een kattenversie (eenmalig) dat is misschien ook wel leuk voor de liefhebbers, dus dacht ik zet het hier even neer.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 02:29

Ik heb zojuist een Knuffelbox besteld en ben toch wel heel erg benieuwd.
Helaas wel voor het lezen van dit topic.. Anders had ik misschien toch voor gluten en granen vrij gekozen :(

Eigenlijk is het een cadeautje voor iedereen, want ik zit momenteel voor een langere periode in het buitenland en wilde toch een verrassingseffect geven met dierendag :+ Hoop op foto's hehe

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 01:54

En Kelly is de verassing goed aangekomen?