Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elenaMM77 schreef:heb hier dus al vrij vlot geleerd om ze zelf te legen.. hier geen handschoenen en dergelijken. gewoon dikke dot toiletpapier en klaar (en voor de zekerheid vast een tweede en derde dot klaarleggen). zo lang je er daarna niet je neus in wilt snuiten maar m gewoon gelijk dichtfrommelt en doorspoelt zijn er weinig nare luchtjes.
waarom gebruik je handschoenen larabo? zo onhandig of leeg je ze inwendig (dat laatste zou ik persoonlijk niet doen en aan een DA overlaten.. uitwendig legen kun je prima leren).
haha , het kan er Echt wel flink uitspuiten dan, maar doe het ook wel eens zonder. Maar mocht je het smerig vinden zijn die handschoenen wel een fijne optie. Ik heb van de da geleerd hoe het moet.
larabo schreef:elenaMM77 schreef:heb hier dus al vrij vlot geleerd om ze zelf te legen.. hier geen handschoenen en dergelijken. gewoon dikke dot toiletpapier en klaar (en voor de zekerheid vast een tweede en derde dot klaarleggen). zo lang je er daarna niet je neus in wilt snuiten maar m gewoon gelijk dichtfrommelt en doorspoelt zijn er weinig nare luchtjes.
waarom gebruik je handschoenen larabo? zo onhandig of leeg je ze inwendig (dat laatste zou ik persoonlijk niet doen en aan een DA overlaten.. uitwendig legen kun je prima leren).
Met name die onhandigheidhaha , het kan er Echt wel flink uitspuiten dan, maar doe het ook wel eens zonder. Maar mocht je het smerig vinden zijn die handschoenen wel een fijne optie. Ik heb van de da geleerd hoe het moet.
..