Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fred_Kroket schreef:Stamboom en prijs van een pup zeggen niets. Je hebt soms pech met een dier en soms geluk. Wij hebben rashonden gehad en broodfok en een hobbyfokker aan alle 3 mankeerde wel iets. Mijn hond van een hobbyfokker is kerngezond alleen lijkt ze qua rasbeschrijving weer geen ene donder op wat het had moeten zijn... Dus gewoon allemaal een goed gevoel bij zowel de hond als de fokker hebben en geniet er dan van!
Ik heb trouwens een overmaatse Cairn Terrier. Ze is ongeveer net zo groot als een Border Terrier. qua omschrijving wat je zoekt past deze er wel erg in. Qua vacht vind ik ze ideaal, ze laten bijna geen haren los dus ook geen hondenlucht in huis! Succes met jullie zoektocht!
Delicia schreef:Fred_Kroket schreef:Stamboom en prijs van een pup zeggen niets. Je hebt soms pech met een dier en soms geluk. Wij hebben rashonden gehad en broodfok en een hobbyfokker aan alle 3 mankeerde wel iets. Mijn hond van een hobbyfokker is kerngezond alleen lijkt ze qua rasbeschrijving weer geen ene donder op wat het had moeten zijn... Dus gewoon allemaal een goed gevoel bij zowel de hond als de fokker hebben en geniet er dan van!
Ik heb trouwens een overmaatse Cairn Terrier. Ze is ongeveer net zo groot als een Border Terrier. qua omschrijving wat je zoekt past deze er wel erg in. Qua vacht vind ik ze ideaal, ze laten bijna geen haren los dus ook geen hondenlucht in huis! Succes met jullie zoektocht!
Ik geloof dat Cairn Terriers getrimd moeten worden? Leuke honden zijn het wel ja, alleen als ze getrimd moeten worden vallen ze af, omdat we wel een korthaar/hond dat niet getrimd hoeft te worden hebben besloten te nemen.