de puppies zijn alweer 11 maanden oud...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: de puppies zijn alweer 11 maanden oud...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 09:36

weet je,ik heb geen pupje zomaar meegegeven...het beest zat er zó gruwelijk goed,ik hoop dat ik een nieuw baasje kan vinden die maar een heel klein beetje kan tippen aan waar ze nu zat,die mensen hebben suus ook zo fantastisch opgevoed,je hebt er werkelijk geen kind aan.

alleen hebben ze de andere hond niet goed 'gelezen' en dat deed suus wel...alleen die loste het 'honds' op..

helaas, echt zo'n ongelooflijke helaas,want ik weet gewoon niet iets wat maar kan tippen aan waar ze nu woonde..

leeftijdsverschil tussen deze 2 honden is 5 jaar overigens,dus geen 2 jonge honden bij elkaar...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 09:48

Dat is echt heel jammer, het laatste wat je wil is een pup terug terwijl die eigenlijk zo'n fijn baasje heeft.
Ik hoop dat je snel een goede baas voor haar vindt!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 09:51

ja precies,heel erg jammer,en ook gewoon heel verdrietig...ik heb er zelf gewoon veel last van,omdat ik zo blij was waar ze zat,die mensen waren er zo gek mee...

klote gewoon...

heb overigens even nagekeken,er zit 9 jaar verschil tussen de honden,hun andere hond zal dit jaar 10 worden... en suus kwam daar dus als puppie bij..

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 10:13

Dat is een behoorlijk verschil, dat zou meestal wel goed moeten gaan.
Erg jammer, heb je al geïnteresseerden voor haar?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 10:18

jawel er wordt wel gereageerd,maar zat nog niets tussen waar ik haar naar enige tevredenheid aan mee zou willen geven...

we wachten af,komt vast wel iemand die kan bieden wat ik zoek :j

bikkellove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 07:30

Gaat vast helemaal goed komen....Suus is een fantastische hond, erg lief voor de kinderen en nu vriendjes met onze 2 jonge katten 8)7 ( ze spelen ook echt samen ). Je kunt heerlijk met haar wandelen, rennen en ravotten. Verder is het gewoon een erg makkelijke en vriendelijke hond die alles en iedereen leuk vind. Helaas heb ik al heel veel dieren dus hier kan ze niet blijven, maar ze moet absoluut naar een heel goed adres want dat verdiend ze gewoon...