Duhelo schreef:Ik vraag mij echt af hoe iemand anders dat doet met werk en honden? Of neemt iedereen gewoon er twee, en maakt dat direct alles goed?
Ik heb totaal geen ervaring met jouw type hond, maar ik heb zelf een bull terrier x stafford die ook 4 dagen in de week thuis is als ik werk. Ook een hele energieke hond dus, maar ze slaapt de hele dag. De overige 3 dagen en in de avonden doe ik erg veel met haar (net zoals jij dus). Mijn hond kan het erg goed, maar wellicht zit er gewoon echt heel veel verschil in soort hond.

jij ook hier hihi
denk dat voor velen het karakter van de tjech ondenkbaar is maar geloof me, je kunt ze niet zomaar aan iemand toevertrouwen. Heb de mijne ooit op pension voor enkele dagen. Heeft daar de waterleidingen uit de grond gehaald en het dak + elektriciteit gemold. Dit was een proffesionele kennel waar hij een binnenkennel + buitenpark had. Een andere keer dat ik hem toevertrouwde waren zijn tanden stukgebeten op de omheining. Je kunt ze absoluut niet zomaar toevertrouwen. Ik vertrouw de mijne aan niemand toe. Terwijl ik daar anders echt geen moeilijke in ben.