Heb nu mee:
- 1x Cryptocoryne (wendtii brown)
- 1x Nomaphila (siamensis)
- 1x Limnophylla (heterophylla)
- 2x Anubias (barteri var. nana)
Zouden allemaal snelgroeiers zijn maar worden niet allemaal zo groot, en de Anubias is gewoon een stevige plant, is ook handig als afwisseling

Ga zo wat meer grind ingooien dat ik wat meer plantruimte heb en dan kan de inrichting beginnen.. Hoop dat het al een stuk doet, in de winkel gokten ze ook op overbevolking. Kreeg de tip om bv. enkel de mannetjes te houden van de Platy's, maarja, wat doe ik dan met die vrouwtjes?
Ze konden mij ook niet verder helpen waar ik met de vissen terecht kon, dus ik weet het ook niet..Volgende week ofzo ga ik mijn water dan eens grondig door hen laten testen en hopelijk komen dan daar antwoorden uit als het nog niet goed genoeg gaat met de planten
en als ik geen water uithaal kan ik het daar niet in doen natuurlijk).
) maar de rest wel. Verder elke week (ongeveer) nieuwe wat in de filter en 1x per maand nieuw koolstofblokje. De rest kom ik niet aan, muv af en toe eens afspoelen als er echt veel zooi aan hangt. Steentjes doe ik met de stofzuiger om het oppervlakkige vuil weg te krijgen, maar verder doe ik daar niks aan.
Maar zal er proberen het beste van te maken
Heb al problemen genoeg met 1 bak 

dus vraag me af of er ook vissen zijn die ze tussen de planten uithalen zeg maar..