Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. antje_vip schreef:Een foto van een dier dan misschien. Je wil een dier, maar mag niet te veel ruimte innemen, niet te veel aandacht vragen én niet teveel geld kosten.
) ooit lemmingen gehad; daar had ik zelf nooit van gehoord! Zo zijn er vast nog wel meer dieren die heel leuk zijn, maar onbekender. En ik mag toch mijn beperkingen hebben qua ruimte? Het ene dier heeft veel meer ruimte nodig dan een ander, of kan jij een olifant in een appartementje krijgen? Teveel aandacht zelfde verhaal; ik kan ze wel aandacht geven, maar sommige dieren leven graag op zichzelf en zijn niet zo makkelijk tam te krijgen/hebben daar geen behoefte aan. Ik vind kijken ook allang leuk! Niet téveel geld nee, ik heb geen 10.000 euro op een rekening staan om iets idioots te kopen. Zo'n rare vraag is het niet, mijns inziens.
.... Maar zijn ook wel origineel! En dan vooral een slak met een gebroken pootje
Ligt wel een beetje aan het muisje zelf, ik heb er nu 1 bij zitten die er een hele bende van maakt. Hoeven ook niet in zo'n grote kooi als ratten en zijn hartstikke leuk om naar te kijken! Baaltje aubiose en wat voer, wc papier en wat leuke (plastic, geur trekt in hout en krijg je er lastig/niet uit) spulletjes kopen en je hebt er leuke dieren aan 

) en vergen niet heel veel tijd, maar zijn toch levendig om naar te kijken mits je ze een leuk hok geeft.
ariannexrich schreef:Een konijn? Of een cavia
elenaMM77 schreef:wandelende takken (vooral lekker met rust laten, doen ze het het beste.. maar de 'ochtendgymnastiek' is beslist leuk om te zien).. kwa eten, ach.. eens in de zoveel tijd even in het donker een takje hedra wegknippen bij de buren als je dat zelf niet hebt(of zoals ik toentertijd deed, uit het gemeente park)