Exo knaag houten 2015

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chasingmood

Re: Exo knaag houten 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 18:23

ik ga morgen ook weer:) hopen dat het was groter is dan vorig december.
ik plan om er een nieuw vriendinnetje voor mijn ratten bij te halen:)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:36

Weer met meer terug gekomen dan de bedoeling was bij Houten. :')
Dochterlief wilde al langere tijd een korenslang. (Dochterlief is bijna 8 jaar oud, hoe zo jong geleerd is.... O:) )
En jawel hoor, pap ging overstag. Dus nu terrarium nummer 4 in huis :+ met daarin:

Afbeelding

Tevens geslaagd voor een nieuw psg soort erbij. De psg 9, nu maar hopen dat ze goed samen gaan met de psg 126 die ik al heb. (Volgens de verkoper wel.) De psg 126:

Afbeelding

En de jonkies van psg 9:

Afbeelding

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:38

ik ging er dus heen met het plan om EEN vrouwtje te halen, maar kwam toch thuis met 2 hihi.
Allebei agouti bont
Afbeelding

het dumbo vrouwtje, heeft nog geen naam dus ideeen zijn welkom!
Afbeelding
Afbeelding

En deze heeft van mij de naam Piraat gekregen, omdat haar ene oogje (nog) dicht zit.
ze is ook wat minder fotogeniek haha
Afbeelding
Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:53

Wat een knapperdjes! Kwamen die uit die bakken in de terrarium afdeling? Of gewoon knaagdierhal?

Vond dat best een aparte ruimte, haha. Eerst een vriezer met dooie dieren, en daarnaast
allemaal van die labbakken met labbrokken met verschillende soorten knaagdieren. Van rat
tot hamster. Op geslacht gesplitst ... vroeg me toch af .. zijn dit nu voedseldieren, of wat?

Ik ging voor drie rusjes, gereserveerd via fokker, en één van de fokkers had nog een mooi rusje
die niet gereserveerd was, dus die ging ook mee!
Ben weer helemaal blij :)

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:29

xDenies schreef:
Wat een knapperdjes! Kwamen die uit die bakken in de terrarium afdeling? Of gewoon knaagdierhal?

Vond dat best een aparte ruimte, haha. Eerst een vriezer met dooie dieren, en daarnaast
allemaal van die labbakken met labbrokken met verschillende soorten knaagdieren. Van rat
tot hamster. Op geslacht gesplitst ... vroeg me toch af .. zijn dit nu voedseldieren, of wat?

Ik ging voor drie rusjes, gereserveerd via fokker, en één van de fokkers had nog een mooi rusje
die niet gereserveerd was, dus die ging ook mee!
Ben weer helemaal blij :)

ja inderdaad, ik heb ze van de slangenvoer afdeling.. en inderdaad, die bakken waar je het over hebt, zijn in principe allemaal bedoeld als voer. ik ben eerste gewoon op de knaagdieren afdeling wezen kijken, maar het viel me erg tegen in het aanbod. dus ben maar even wezen kijken bij de terrarium afdeling, en daar kwam ik deze cuties tegen. :D

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:34

Ik ook weer met heel veel thuisgekomen.

Mooi hangmatje besteld, 5 zakken met fleecesnippers als nestmateriaal, voor de knaagdierafdeling op school een trio show siamezen waarvan 1 satijn, 2 muisjes gereserveerd en voor mezelf nog een blacktan extra <3

Afbeelding

Afbeelding

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:39

wat een knapperds die siamezen! <3

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:57

voor de nieuwsgierigen, het is pip geworden:)
pip en piraat, samen met de ratjes die ik al had, muis en mika <3