Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
drawerlover schreef:Hallo wij zijn de ouders van drawerlover.Wij lezen al het hele topic mee en we willen even reageren. Drawerlover weet dat niet omdat de dan vaak nog op school zit maar wij wandelen bijna elke dag met de honden dus minstens een kwartiertje. En ik denk dat drawerlover sommige Dingen een beetje verkeerd formuleerd. Daar heeft ze soms wat moeite mee en dat vinden we jammer. Misschien is een verschilletje ook dat de meeste van jullie paarden hebben en dus achteraf wonen in een bos of open vlakte. Wij wonen midden in een dorp. Wij gaan wel vaker naar de peel lekker wandelen. Dat is vaker meer dan een uur. De hondjes worden regelmatig buiten gelaten en dan laten ze alle remmen los. Het is wel degelijk waar dat de vader van drawerlover en drawerlover zelf moe zijn als ze thuiskomen. En drawerlover doet hersenwerk dat weten wij ook en dat vinden de hondjes leuk. Met een tikje bedoeld ze dat we even hem zo aanraken van he stop daar eens mee en ja vaak moet Max dan grommen maar dat doet hij net zovaak bij drawerlover dan bij iemand die max niet kent en bij ons precies hetzelfde verhaal. Ik hoop dat het nu voor iedereen een beetje duidelijker is. Drawerlover zal wel weer verder reageren.
Jolien87 schreef:drawerlover schreef:Hallo wij zijn de ouders van drawerlover.Wij lezen al het hele topic mee en we willen even reageren. Drawerlover weet dat niet omdat de dan vaak nog op school zit maar wij wandelen bijna elke dag met de honden dus minstens een kwartiertje. En ik denk dat drawerlover sommige Dingen een beetje verkeerd formuleerd. Daar heeft ze soms wat moeite mee en dat vinden we jammer. Misschien is een verschilletje ook dat de meeste van jullie paarden hebben en dus achteraf wonen in een bos of open vlakte. Wij wonen midden in een dorp. Wij gaan wel vaker naar de peel lekker wandelen. Dat is vaker meer dan een uur. De hondjes worden regelmatig buiten gelaten en dan laten ze alle remmen los. Het is wel degelijk waar dat de vader van drawerlover en drawerlover zelf moe zijn als ze thuiskomen. En drawerlover doet hersenwerk dat weten wij ook en dat vinden de hondjes leuk. Met een tikje bedoeld ze dat we even hem zo aanraken van he stop daar eens mee en ja vaak moet Max dan grommen maar dat doet hij net zovaak bij drawerlover dan bij iemand die max niet kent en bij ons precies hetzelfde verhaal. Ik hoop dat het nu voor iedereen een beetje duidelijker is. Drawerlover zal wel weer verder reageren.
Je ouders zeggen dat jij er niet van weet, jij zegt dat je erbij zit.
Ehm...ben ik nou gek?
annepaardoes schreef:Goed dat je al aan de slag bent gegaan met hersenwerk TS. Dat vinden je hondjes vast erg leuk. Wordt anders ook lid van de Facebookpagina. Daar staan veel leuke ideeën en tips op.
Verder zou ik je ouders willen vragen specifiek mijn posts nog eens goed door te lezen. Met name op het inlezen in hondengedrag. (Er bestaan veel leuke boekjes die je in een wip hebt uitgelezen) Er is zoveel meer uit jullie omgang met de honden te halen dan nu wordt gedaan en dat is zonde om te laten liggen. Zowel voor jullie als voor de honden.
drawerlover schreef:Hallo wij zijn de ouders van drawerlover. Wij lezen al het hele topic mee en we willen even reageren
drawerlover schreef:Misschien is een verschilletje ook dat de meeste van jullie paarden hebben en dus achteraf wonen in een bos of open vlakte. Wij wonen midden in een dorp.
Manda schreef:drawerlover schreef:Hallo wij zijn de ouders van drawerlover. Wij lezen al het hele topic mee en we willen even reageren
Goh wat verrassend, lezen jullie ook haar andere topics door dan? Over de geesten en paranormale dingen enzo, daar wordt ook heel veel besproken over jullie en de thuissituatie wat soms behoorlijk heftig is en vaak ongeloofwaardig/ zorgwekkend klinkt wat ze allemaal zegt.... Misschien eens een gelegenheid om goed naar jullie dochter te kijken en te beoordelen of het niet eens tijd wordt dat ze hulp krijgt....
luuntje schreef:Mijn man loopt elke ochtend rond 6 uur met onze honden.
Terwijl hij loopt drinkt hij zijn koffie.
Toen ik studeerde liep ik ook om 6 uur 's ochtends al buiten.
Als je een dier wil, moet je er voor zorgen.
Als jullie echt van de hond(en) houden gunnen jullie ze een fijn huis.
Een huis met eigenaren die wel tijd in ze willen stoppen.
Eigenaren die wel opvoeden en wandelen.
. Als je dat halfuur optelt bij het wandelen kom je minstens aan 3 kwartier. Vaak is het nog langer. Dit is ongeveer het minimale. Pak dan mijn hersenwerk er nog bij waar ik in totaal ongeveer 20 minuten over doe dus per hond 10 minuten (wat voor dagelijks ongeveer genoeg is) dan krijgen ze genoeg uitdaging en beweging