Ik snap dit echt niet...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Shanna schreef:Selka schreef:Ts, je bent 24 jaar oud. Dat houdt in dat jouw ouders niet langer financieel verantwoordelijk zijn voor jou.
Pak de hond en ga nu naar de DA!
Ik snap niet hoe je rustig kunt afwachten terwijl een dier lijdt. Desnoods tref je een betalingsregeling!
Het is niet mijn hond maar die van mn ouders, ik zelf heb het financieel minder breed dan hen, vandaar dat ik niet zomaar de rekening op mij neem.
Ragdollcat schreef:Eerlijk gezegd vind ik wel dat ze het dier van nodige zorg onthoudt, want het kan zeer pijnlijk zijn........en dus verwaarlozing en laat het gewoon met pijn en ongemak rondlopen..........
Gewoon ze proberen te gaan overtuigen toch ermee naar de dierenarts te gaan en niet ff wachten tot een volgende week.........
Dat zouden ze zichzelf ook zeer zeker weten niet aandoen.
Ja, financiele plaatje he............dat mag geen reden zijn om het dier van hulp te onthouden, maar dat is wat ik ervan vind en vind ik het wel een dierenmishandeling in dit geval.
Wilawander schreef:Veel dierenartsen doen niet meer aan rekeningen en afbetalingen.... daar veel mensen vaak huilend op de stoep staan en betalen ho maar... Helaas komt het zeer veel voor.
Sjolvir schreef:Nou dit is niet iets waar hij sinds gisteren last van heeft, moet al veel langer spelen, zoals hier al geopperd, verwaarloosde chronische oorontsteking.
Als de druppels die je in 1e instantie krijgt bij de da niet werken ga je normaliter terug en dan krijg je doorgaans wat anders, eventueel met tabletten erbij en een kweek van de rommel in het oor.
Om de goede medicijnen te kunnen geven.
En voor jouw idee, zal ook niet de eerste en laatste hond zijn waar gehoorgang uit gehaald moet worden omdat uiteindelijk de ontsteking niet meer weg te krijgen is.
Maar jemig.. wat moet die arme hond een pijn aan zijn kop hebben..... Al tijden.... gewoon zielig.
Doe alsjeblieft dat dier een plezier en ga ermee naar de dierenarts, alvast waarschuwing, dit gaat je meer dan een consultje en tubetje zalf kosten om dit op te lossen, is al zo verwaarloost.
Poster voor me heeft ook nog wel goed puntje ja, het is maar wat je belangrijk vind.
Wilawander schreef:Veel dierenartsen doen niet meer aan rekeningen en afbetalingen.... daar veel mensen vaak huilend op de stoep staan en betalen ho maar... Helaas komt het zeer veel voor.
Wilawander schreef:Maralyn@ hoe kom je bij 80 euro????? Eerder rond de 15 euro.