Roosch schreef:Ik vind dat er hier echt onredelijk gedaan wordt tegenover TS. Ze denkt hartstikke goed na over de gevolgen en mogelijkheden.
Ik vraag me oprecht af hoeveel mensen die hier schreeuwen 'dat kan echt niet' fulltime (moeten) werken om rond te kunnen komen. Hoeveel mensen alleenstaand zijn en toch een hond hebben. En hoeveel mensen in de situatie van TS hadden gezegd 'nee ik doe het niet', ook al wilden ze zo graag die hond.
Ook mensen die alleenstaand zijn en fulltime moeten werken willen misschien graag een hond. Probeer elkaar een beetje te begrijpen hier.
Onzinnige argumenten, alsof het hebben van een hond een soort mensenrecht is wat je ook moet kunnen uitoefenen als je eigenlijk geen plaats hebt voor een hond in je leven (om wat voor reden dan ook).
En daarbij als je graag een hond wil en bijvoorbeeld full time werkt is er altijd nog de optie voor een volwassen hond te gaan die al gewend is redelijke perioden alleen te zijn, of zelfs zoals hierboven vermeld twee.
De TS neemt een behoorlijk risico dit zo te gaan proberen, misschien lukt het maar de kansen zijn imo láág. De zorgeloze indruk "dit gaat wel lukken" die ze maakt, geeft me de impressie dat ze niet echt bewust is van de problemen die dit management voor de opvoeding en het latere karakter van de hond kunnen gaan opleveren.
) ervan gaan eten, kan gevaarlijk zijn.