Hoe een bijzonder Nijn op mijn pad kwam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 20:22

Allereerst wil ik je condoleren met het overlijden van je moeder.

En ik wil je feliciteren met je konijn, hopelijk knapt hij snel op en kan hij lekker verder gaan met binkies maken en dan zonder zeer oogje.
Heel verstandig van je om hem bij te voeren. :)

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-15 20:31

Nee hij krijgt helaas geen maatje. Omdat de leeftijd nu ouder is dan verwacht is er voor gekozen om hem niet te laten casteren.
Hij werd afgelopen periode verdacht van e. cuniculi(maar dat had ie niet, wel voor behandeld) en een gedragsdeskundige heeft hem beoordeeld, naast zijn leeftijd is hij behoorlijk territorium gericht, hij vertoont geen afwijkend gedrag(vele binky's, rust en neerploffen)
Letterlijke woorden van deze mevrouw: Nijn heeft alleszins zijn hemel op aarde gevonden bij jou

Dus ik laat hem zoals het nu gaat(maar ik ben me er zeker van bewust dat konijnen maatjes nodig hebben en dit is ook meer dan overwogen)

nienke555

Re: Hoe een bijzonder Nijn op mijn pad kwam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 20:35

Wat goed dat je dit konijntje hebt opgevangen TS! Ik denk dat hij het heel fijn vind bij jou :D

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 20:38

Oke was benieuwd!!!

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 21:43

Wat een topbaas heeft nijn,ik gun jullie nog een hoop jaren plezier en geluk...en dat die oude knar maar gauw op mag knappen... :*
En op t maatje verhaal terug te komen, ik heb al meer dan 30 jaar nijns gehad en sommige kunnen echt niet bij en met elkaar en zit je met probleem aparte hokken,rennen etc...zoals jij hem uitdaagt met al je speeltjes,speurzoeken en aandacht en liefde geloof ik niet dat hij iets mist....

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 13:22

<3

Sterkte met het verlies van je moeder....

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-15 12:28

Weer een kleine update van een een dapper konijn.

Ruim 2 weken na de operatie kan ik zeggen wat doet hij het goed. Hij is weer als vanouds en springt en huppelt er op los. Vanwege zijn oog probleem kwam hij nooit buiten, dit omdat de kans op oogontstekingen door wind en vuiltjes buiten vele malen groter was.
Gisteren mocht hij mee naar buiten, samen onkruid wieden, nou ja ik vooral wieden en hij at met mate mee

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding