Zolang hij maar gewoon blijft liggen, maakt het mij niet uit of hij nou groot of klein is.
Wel heb ik een collega die als de doods is voor (voornamelijk grote) honden en altijd iemand anders vraagt om naar die tafel te gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:romyloverrr schreef:mee eens. Net als van die mensen die de hond door de hele bus laten wandelen. Bah.
Je kan ook overdrijven. Hond mag nu eenmaal in de bus. En als je geen auto hebt en een dagje naar strand/bos wil heb je niet altijd keus.
Ik heb het eerder in een dergelijk topic gezegd: gewoon rekening met elkaar houden.
Niet honden liefhebbers moeten niet overal om zeuren en wel honden liefhebbers kunnen er best rekening mee houden dat niet iedereen op hun viervoeter zit te wachten....
Goof schreef:Nee. Ik vind het smerig en niet nodig. Die paar uurtjes dat je uit eten bent kan je hond ook wel alleen thuis blijven.
Ander verhaal vind ik bijvoorbeeld strandtenten en cafe's oid bij een bos waar je na een wandeling komt om even wat te drinken. Maar een restaurant waar je uitgebreid gaat zitten eten, nee.
hij vind alles prima zolang hij maar bij ons is, alleen in een vakantie/vreemd huisje maakje hem niet gelukkig mee. 

dan van dieren
En als we naar een stad gaan, shoppen of gewoon een dagje uit, en we gaan dan een hapje eten, hebben we haar sowieso al mee.. Onze hond maak je nergens gelukkiger mee dan overal mee naar toe te nemen en heeft er niets op tegen om een tijdje op de grond aan tafel te liggen. Ze blijft ook gewoon de hele tijd rustig liggen en verroert geen poot tot wij opstaan om te vertrekken
LadyMadonna schreef:TurboTinker schreef:Voor mij een don't.
Ik heb zelf een hond.
2. Mensen kunnen allergisch zijn.
3. Je hond kan onrustig worden of niet lekker.
Ik ben allergisch voor kinderen.
Die kunnen ook onrustig of niet lekker worden...
Maar daar wordt ook geen rekening mee gehouden

Relaxed schreef:Kinderen mogen ook mee en daar heb je vaak meer last van dan een hondDus als het iom het restaurant akkoord is, waarom niet?
serieus vergelijk je kinderen met een hond?Gillbo schreef:Relaxed schreef:Kinderen mogen ook mee en daar heb je vaak meer last van dan een hondDus als het iom het restaurant akkoord is, waarom niet?
serieus vergelijk je kinderen met een hond?
Ik vind een hond een stuk onhygiënischer dan een kind.
Sjonge ga het niet eens uitleggen wat het verschil is maar in ieder geval een vergelijking die nergens op slaat,
Goof schreef:_Alarm_wlkp schreef:Mijn reu is van pup af aan overal mee naartoe genomen, ook op restaurants.
Als hij OP het restaurant zit heb ik er ook geen last van nee.

Gillbo schreef:Relaxed schreef:Kinderen mogen ook mee en daar heb je vaak meer last van dan een hondDus als het iom het restaurant akkoord is, waarom niet?
serieus vergelijk je kinderen met een hond?
Ik vind een hond een stuk onhygiënischer dan een kind. Mens en dier is een heel groot verschil, iemand die roept een hekel te hebben aan kinderen is vast zelf ook nooit kind geweest maar gelijk als een zeer wijze(ahum) volwassenen geboren
Sjonge ga het niet eens uitleggen wat het verschil is maar in ieder geval een vergelijking die nergens op slaat,
romyloverrr schreef:Dat klopt, maar je hoeft je hond niet door de hele bus te laten lopen. Soms laten mensen ook honden ongevraagd aan je spullen ruiken. Bah. Dat je in de bus bent met je hond is óke, maar je moet hem wel bij je houden.