Wij hebben ook 1 goudvis (eerst 2 gehad, kochten telkens nieuwe als r 1 dood was maar bouwen nu af) in een volgens mij te kleine kom. Maar volgens mijn ouders is het ''allemaal wel oke''.
Onze konijnen lopen om de dag buiten, de ander zit dan in het hok. Ze gaan zelf standaard om 10 uur s'avonds hun hokje in om te slapen, de ochtend erna mag de ander los en degene die de dag ervoor buiten liep mag dagje in het hok. Met buiten bedoel ik uiteraard de tuin

Naar mijn mening hebben de konijnen het wel goed. We gaan netjes naar de dierenarts, spelen met ze,g even ze genoeg te eten, verschonen elke week de hokken (soms 1x in de 2 weken, hangt van viesheid af). Ze zitten beiden alleen, maar ook daarmee willen mijn ouders afbouwen. Dus komen geen nieuwe bij.
Wel sinds kort een kitten, die blijft absoluut. Kan lekker rennen, spelen, heeft krabpaal, enz. We hebben er maar 1 omdat het gezin waarbij het beestje mocht wennen duidelijk merkte dat die echt totaal geen behoefte had aan andere kattenvriendjes. Oke voor 1 keer, maar niet constant elke dag.