. We hebben toen voor dit hondje gekozen omdat ik na 1 maand zoeken nog geen geschikt hondje voor mijn ouders op de asielsite hier in Nederland was tegengekomen.Mijn zus heeft 2 honden uit Spanje. Ze wilde toen heel graag 2 honden tegelijk adopteren en die 2 keer dat ze iets geschikts zag in Nederland waren ze binnen 2 dagen alweer van de site. Met die betreffende stichting hebben we, helaas, niet zo'n goede ervaring. De honden kwamen aan op Schiphol en we moesten diezelfde dag naar, (bijna) de andere kant van het land, langs Schiphol, om de honden te halen. Hoezo onnodig geleur met zo'n dier als ze al een lange reis achter de rug hebben
. De honden zelf zijn geweldig
. Ze hebben samen 2 jaar in het asiel in Spanje gezeten. De oudste was van het begin af aan een makkelijke knul, op wat neigingen om zijn vriendje te verdedigen tegen vreemde honden na dan, wat makkelijk af te leren was.
. De jongste was in het begin wat onzeker, wat logisch is als je al met 3 maanden in het asiel komt en daar dan 2 jaar zit. Dat is nu, zo goed als over. Alleen vuurwerk is nog eng.
. Veel succes met je zoektocht!
ik heb geen ervaringen hier mee, maar genoeg bokkers wel zo te zien