wyko schreef:Wat zou het verschil zijn tussen teckel of pitbull in dit verhaal?
Dan was ie natuurlijk een held geweest want pittbuls komen altijd "schuimbekkend" en met slechte bedoelingen op iemand af
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:Magrathea schreef:Naar mijn weten doet het hondje het momenteel goed op morfinedus hij zal het hopelijk redden. Was wel even spannend, hij was in shock, bloedingen overal... Maar ze moeten het dus nog zien.
jee,die heeft flink hard getrapt danWaarom liep die hond los?

geerke schreef:maar die eigenaar laat de hond blaffend op iemand afrennen dan?En wat doet een man,die waarschijnlijk geen echte hondenvriend is in een hondenlosloopgebied?
Judass schreef:Rowenah schreef:Bij een pittbull had hij het vast niet gedurfd!! Bah zeg! Ga dan niet op een losloop gebied wandelen en doe voor de verandering een keer niet zo aggressief! Sommige mensen tegenwoordig! Bah! Bah! Bah!
Dit soort opmerking slaan echt kant nog wal, net alsof pittbulls vleesetende monsters zijn.
Tevens kunnen teckels ook erg hard bijten.
vuurneon schreef:Rowenah schreef:Bij een pittbull had hij het vast niet gedurfd!! Bah zeg! Ga dan niet op een losloop gebied wandelen en doe voor de verandering een keer niet zo aggressief! Sommige mensen tegenwoordig! Bah! Bah! Bah!
Je hebt gelijk, die vrouw had er inderdaad niet met haar hond los hoeven lopenwant zij liet de honden los terwijl ze ze niet onder appèl had staan.
Ik heb ook een schurft hekel aan van die onopgevoede loslopende honden die maar keffend op je af stormen; moet ik dan maar thuis blijven omdat hun eigenaar die ze dan zo leuk los laat? Omgekeerde wereld, moet niet gekker worden
En ja ook die kleine opdonders kunnen hard bijten! Teckels zijn ook jachthonden en zijn vaak bloedfanatiek
Goof schreef:Het is geen afgezet gebied. Er loopt gewoon een pad langs het water daar en de honden mogen er los.
Niet heel gek dat er ook anderen lopen.
Sneu genoeg is vanmorgen in het park ernaast een hondje doodgebeten.
Nare berichten.