Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
speurneusc schreef:ik wel, honden willen muilkorven die nooit een stap verkeerd gedaan hebben alleen om het imago, klaar staan met een verdoving voor een labrador die alleen maar een heupfoto nodig heeft en daarvoor zeker niet verdoofd hoeft te worden, zelfs een chihuahua die onder zeil moet om een echo te maken, want stel je voor dat die in paniek zou bijten...
labradorpup van 9 maanden in willen laten slapen na baknijd problemen, levensgevaarlijke hond, terwijl die zelf de hond nog nooit had gezien en op een verhaal af ging, die achteraf niet waar bleek te zijn, in slapen was goedkoper en sneller dan naar asiel brengen.
allemaal ervaringen met dierenartsen op basis van vooroordelen en ik heb er nog meer, dus vertel mij nou niet dat een dierenarts vast niet zou aarzelen om een geval is dit moeiteloos te weigeren
Jolindaa schreef:Op het spreekuur van een derde dierenarts stonden ze te klapperen met de oren dat ze nog geen bloedonderzoek hadden gedaan en ook dat ze nog geen antibiotica gehad had!
Zij was ook van mening dat een ontsteking geen koorts HOEFT te veroorzaken en ze heeft gelijk een flinke kuur uitgeschreven. Wonder boven wonder gaat Zazu eindelijk een beetje vooruit!
De 5 cm is inmiddels 10 cm geworden en haar oog zwelt niet meer op... Dit is dag 3 antibiotica, dus we wachten het rustig af!