Wie kan mij helpen met dit mooie zwerfpoesje?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:18

Shirley schreef:
Op mijn steun kun je rekenen!
Mooie kerstgedachte +:)+

Wat is de reden dat je dit alleen rond de kersttijd een mooi gebaar vindt?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 20:19

Zoals al aangegeven, dat word dus morgen gedaan.
Daarnaast word het diertje al enige tijd ''verzorgd' door mijn buurvrouw en krijgt ze iig wel wat verzorging. :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:19

Ik bedoel het goed TS, en zou je graag willen helpen maar dat lukt even niet. Maar een oprechte vraag. Je zegt dat er wel geld is om haar op te vangen. Stel nou dat haar over 2 weken wat overkomt.. ik neem aan dat als je nu geen geld hebt voor een basis check dat je dan ook geen geld hebt voor een - ik noem maar wat- operatie.

En heb je al een krabpaal? Kattenbak? Dat soort dingen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:20

Ik vind het altijd een mooie gedachte, hoor Cassidy, wij doen dit zelf al tientallen jaren, het hele jaar door :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:20

Ach ja.... Proberen kan altijd toch... Maar ik ga met de bovenstaande reacties mee

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:21

Shirley schreef:
Ik vind het altijd een mooie gedachte, hoor Cassidy, wij doen dit zelf al tientallen jaren, het hele jaar door :D

Als het financieel uitkan en je het zelf kunt dragen, of je donaties op een andere manier voor elkaar krijgt dan via Bokt, ga je mij er niet over horen.
Maar ga dan geen topic op Bokt starten met de vraag om donaties, want daar ga ik een beetje allergisch op reageren.

Shirley

Re: Wie kan mij helpen met dit mooie zwerfpoesje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:23

Ik bekostig alles zelf, heb een hekel aan donaties, maar dat wil niet zeggen dat ik er geen kan geven ;)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 20:23

Weetje, door de vele negatieve reacties ga ik niet meer in op bovenstaande vragen. Ik weet waar ik mee bezig ben, wat ik nú kan missen en hoe het in de toekomst zal vergaan. Als er enigzins een beetje begrip hier was ontstaan had ik dit met liefde uit willen leggen, maar ik bedank er nu voor.

Ik kan begrijpen dat dit verhaal een beetje warrig over komt, en misschien wekt het wantrouwen op. Dat is dan erg spijtig. Mijn bedoeling is goed, en ik ga hoe dan ook mijn best proberen te doen voor het diertje, alleen dan dus duidelijk zonder de hulp van Bokt. :) Nu is het gewoon even afwachten totdat er een mod online komt en het topic gesloten word. :)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:24

Ik zag iets op tv van katten die verdwenen en soms na maanden vele km's verder zijn terug gevonden.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 20:25

Shirley schreef:
Ik bekostig alles zelf, heb een hekel aan donaties, maar dat wil niet zeggen dat ik er geen kan geven ;)

Ik zelf ook. :) Maar soms zijn de situaties even tegenstrijdig van elkaar en dan kan het heust geen kwaad om hulp van andere te vragen. Kruiwagens heb je immers nodig in je leven. ;)
Ik probeer zelf ook altijd te kijken wat ik voor een ander kan doen. :)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:25

Omdat inzamelingsacties niet zijn toegestaan op Bokt plaats ik hier een slotje.