Beagle

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hoppit

Re: Beagle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 13:41

Ik werk elke dag met ze. Ze hebben allemaal een totaal verschillend karakter. Superonderdanig naar mensen toe, maar onder elkaar moet er elke keer weer bevestigd worden wie ook al weer de baas was.
Ze hebben een interessant gevoel voor humor, wat niet altijd even handig is als je ze net ff snel ergens heen wil hebben (lees: tussen je benen door sprinten en dat soort onzin, ze kunnen flexibel zijn als een kat). Maar naast het vriendelijke geklier zijn het wel hele lieve mutsen. Ben al herhaaldelijk vol op de bek gepakt door mijn favo Beaglebeest.

Moet wel zeggen dat ik zelf geen zou nemen.

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 14:49

Ik heb ook een beagle hij is stronteigenwijs maar maakt me elke dag weer aan het lachen,
kan de deur geen seconde open laten of hij is weg en terugkomen als je hem roept? Ho maar hij kijkt me aan komt op me af rennen en op het moment dat ik hem wil pakken rent hij weer keihard weg.
als ik aan het eten ben op de bank gaat hij op de rugleuning liggen m zn kop op mijn schouder en zodra ik 1x de andere kant op kijkt is mn bord zo goed als leeg.
en dan hebben we ook nog de bekende beagle blaf als meneer iets wilt of zijn zin niet krijgt blaft hij net zolang tot je toegeeft!

heb hem gekregen toen hij 9 maanden was heeft totaal geen opvoeding gehad van zijn vorige baasje en is dus flink "verpest".
mijn tip als je een beagle neemt neem hem vanaf pup want als ze eenmaal de verkeerde opvoeding hebben gehad krijg je de streken er moeilijk tot bijna niet meer uit.

Hier was ik even 10 min boven kom terug en tref dit aan haha
Afbeelding

We waren het huis aan het verven draai me om verfroller weg loop naar boven hond helemaal wit met de verfroller op mn bed
Afbeelding

Maar hij kan ook wel heel lief zijn hoor
Afbeelding

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 15:21

Ja als je een pup uitzoekt. Neem dan niet die leuke bijdehante pup maar ga voor het "sukkeltje" . Ook die heeft nog pit genoeg.

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 15:22

Ik heb een beagle x schapendoes, doet geen vlieg kwaad, hartstikke lief en loopt niet weg. Lijkt ook op een beagle alleen met meer haar en zwart/wit. :o

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 17:17

Hahaha,mireillex heel herkenbaar.
ik zal eens kijken of ik mijn bankstel foto's kan vinden.

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 22:05

Verder is hij super lief hoor haha

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 13:48

Jennyj01 schreef:
Ja als je een pup uitzoekt. Neem dan niet die leuke bijdehante pup maar ga voor het "sukkeltje" . Ook die heeft nog pit genoeg.

goeie tip wij gingen voor de bijdehand kijkende pup tja en dat hebben we geweten!! in de avond heeft ze super veel energie duurt gerust 3,5 uur voordat de oogjes weer dicht gaan en wij niet constant erachter aan te hoeven lopen. Ze bijt met name echt overal in wat ze tegen komt, niks is veilig momenteel, ook het zindelijk zijn laat dan te wensen over