Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) 

Gydja schreef:Wat komen er mooie katten voorbij
Soloro, Ik vind hem heel mooi! Onze kat is ook een beetje mislukt x'D ze heeft oranje in haar vacht. Ze komt uit een nestje van 7 en was het enigste meisje. Haar broertjes waren op 1 na allemaal oranje.
Pien is wel heel fotogeniek maar het kost wat tijd om haar leuk op de foto te zetten omdat ze meestal gaat 'poseren' wat dus weer niet de bedoeling is.
[ Afbeelding ]
Niet zo charmant...
[ Afbeelding ]
Heel sexy!!!![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Ze kan het wel
[ Afbeelding ]
We hebben ook herten in onze achtertuin ^_^ De herten vinden Pien nog al interessant. Vooral deze.
[ Afbeelding ]
We hebben nu een europese korthaar, maar mis mijn britse korthaar zo erg
2014 begon echt enorm vervelend.. maarja het is beter voor hem ookal mis ik hem nog steeds heel erg.
Heb 3 Britten. 2 van 3 jaar oud Breezer en Bijou (broer en zus) en Vinnie van 1 jaar oud. Foto's staan in mijn profiel en zal morgen mog wat foto's posten van mijn kanjers
ben ook helemaal verliefd op Britten.
heel veel verdriet om gehad. Gelukkig maakte de kleine Vinnie een hoop weer goed.
Was wel erg aanhankelijk, maar wel zeer eigenwijs beest

nee, voor mij geen shows met mijn eigen katten!
Wonder boven wonder is hij gevonden in een prullenbak.. Maar hij leefde nog. Gelukkig is hij weer helemaal bijgetrokken en is hij zelfs mooier en dikker in zijn vacht als ooit! miesie22 schreef:Die van ons zijn wel erg speels maar apporteren niet. Water is ook erg interessant en er gaat vaak een poot in de waterbak!![]()
@AnneOmie Op de foto staat Hurley, het mannetje.