Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Erg mooi ras ook! RaafSmits schreef:Geweldige pups.
Zelf heb ik vroeger ook een Basenji gehad, zonder papieren maar wel rechtstreeks uit Afrika.
( Een vriend van mij had hem meegenomen toen hij besloot in Nederland te komen wonen )
Lopen jou honden wel eens op de renbaan???? ( Aller eerste foto )
Stoer!!

Blinnii schreef:Wat een gave honden!
Nog nooit van het ras gehoord, maar als ik zo kijk is het dus een soort kat-hondenras? Beetje vergelijkbaar met de Shiba-Inu?
Heb je voor alle pups uit het nest al een baasje gevonden?
KingYasFenn schreef:ooewww, die worden mooi!!!
Ik moet en zal volgen!!
kun je nog even genieten!
Kun je dan bij een fokker in NL kennismaken met het ras? 
, wat een heerlijkheden! Weleens van het ras gehoord , was dit niet bijna uitgestorven ooit? Wel erg snoezig stel! Blinnii schreef:Dat is fijn zegkun je nog even genieten!
Kan me inderdaad voorstellen dat je selectief kiest. Stel iemand uit NL heeft interesse, hoe bekijk je dan of ze geschikt zijn? Je kunt moeilijk even naar Zweden overvliegen om kennis te maken natuurlijkKun je dan bij een fokker in NL kennismaken met het ras?
Rebecca schreef:Ohhwww zie het nu pas, wat een heerlijkheden! Weleens van het ras gehoord , was dit niet bijna uitgestorven ooit? Wel erg snoezig stel!
jokari schreef:Hoezo ts, mogen puppies niet eens meer gekozen worden op zelfdzaamheid ?
Nee hoor groot gelijk dat je selectief bent ! Ik vind de honden erg mooi, maar denk dat het karakter idd te pittig zou zijn voor mij. Het zou denk ik niet eerlijk zijn tegenover de pup, mocht ik er eentje van jou willen overnemen.
Haha ik lees echt zeldzaamheid![]()
Ze zijn ontzettend leuk, je moet je weg erin vinden qua samen leven met ze... Wel altijd gegarandeerd humor in huis.. dat wel
Neemt niet weg dat ze ongelooflijk cute zijn en ik de volwassen exemplaren wel knap vind.

Evelien__ schreef:Oh wat zijn ze geweldig!!!
Ps: wist niet eens dat er in de Basenji's ook een Brindle variant bestond? Heel mooi hondje! Vaders en moeders ook uiteraard!

jokari schreef:Ooooh nu zijn ze op hun leukst ! Stop de tijd !
helemaal in to het pupje voor hem. Wauw.
Ik vind het eigenlijk wel komisch dat ze zo veel rimpeltjes hebben nog
Dat had ik niet gedacht... Als je een volwassen Basenji zit haha. Thesserd schreef:Aaah schattig hoorIk vind het eigenlijk wel komisch dat ze zo veel rimpeltjes hebben nog
Dat had ik niet gedacht... Als je een volwassen Basenji zit haha.

djinnie schreef:Die laatste, die orenhelemaal in to het pupje voor hem. Wauw.
De andere foto's zijn ook prachtig. Met je zoontje (?) en allemaal pups op schoot