Ik word gek... vlooien.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bob1976

Re: Ik word gek... vlooien.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:01

Héél goed stofzuigen. Vooral op de onbelopen delen (dus onder de bank, convectorputten, naden en kieren enz). En eventueel een ongediertebestrijder vragen om je huis in te spuiten. Voor een gemiddeld rijtjeshuis hoeft dat niet zo veel te kosten. En natuurlijk - in overleg met je DA - je hond behandelen.

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 09:30

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 22-11-22 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 09:59

Is ook logisch de nieuwere middelen werken op een andere manier als Frontline maar dat betekent niet dat frontline niet meer werkt. Ook komen er steeds meer honden en word de vlodruk hoger. Frontline is een middel ter voorkoming van een vlobesmetting. Is dit al gaande kan je beter een ander middel nemen die wel werkt tijdens een vlobesmetting. Dit heeft echter niks van doen met resistentie enz.

Typfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 10:08

Bravecto werkt op dit moment erg goed :j Mensen zijn er razend enthousiast over, niet alleen omdat het echt werkt, maar ook omdat het in tabletvorm is en het 3 maanden werkzaam is.

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 10:40

Weg met vlooien weg met vlooien met die vieze nare beesten met die kriebel en die jeuk ;)

Sorry moet altijd gelijk aan die reclame denken
Ook wij hebben last van een heuse vlooienplaag
En ook hier werkt frontline niet mijn katten krijgen het preventief tegelijk met het ontwormen nooit vlooien gehad tot nu :( toch de pilletjes maar proberen

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-14 02:03

Volgens mij heb ik het onder controle, had voor de zekerheid nog wel even ecostyle vlovrij gehaald en sinds dien met veel kammen geen vlo meer op de hond te bekennen.. ( heb er in totaal 2 levende vanaf gehaald) oorzaak is waarschijnlijk ook al achterhaald, vrienden van ons hebben 5 katten die ze niet behandelen (hebben dat net te horen gekregen dat ze dus al langere tijd vlooien hebben) heb net al me kleren meteen in de wasmachine gedaan, ben veelste bang dat ik wat meeneem

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 08:59

Wil je niet bang maken maar je kunt de eitjes ook onder je schoenen meenemen . Ze kunnen van het ene dier op het andere springen enz, enz. Goed in de gaten houden hoop dat je er vanaf bent.