Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Er was toevallig gisteren een item op Hart van Nederland over de overlast van hondenuitlaatservices.
Ik wil niet speculeren ofzo, maar misschien even bij de gemeente oid checken of de bus is weggesleept? Was de bus onbeheerd achter gelaten? Of was het te warm in de auto?
DatBenIkNou schreef:Hoe weet jij dat KimD? Als dat zo is, vind ik dat inderdaad niet erg zorgvuldig. Dat kan hooguit alleen als je direct zicht houd op de auto, dus voor de deur waar je de hond in/uit het huis laat lijkt me.

DatBenIkNou schreef:Cayenne schreef:Er was toevallig gisteren een item op Hart van Nederland over de overlast van hondenuitlaatservices.
Ik wil niet speculeren ofzo, maar misschien even bij de gemeente oid checken of de bus is weggesleept? Was de bus onbeheerd achter gelaten? Of was het te warm in de auto?
Is dat zo Cayenne? Op wat voor manier dan overlast?
Ik zie soms ook dat collega-uitlaatservices de motor laten draaien terwijl ze een hond ophalen of afzetten. Dan lijkt het me niet zo moeilijk om in te stappen en weg te rijden met honden en al. Ik weet natuurlijk niet of dat zo gebeurd is, maar tijdens het werk blijft zo'n bus eerlijk gezegd nooit lang onbeheerd als er honden in zitten?
saskiaojan schreef:Fijn dat de bus en honden weer gevonden en veilig zijn.
Enne as we speak, mijn auto staat voor t huis met ik vermoed de sleutels er ook nog in...... Ik vergeet altijd mijn sleutels eruit te halen zelfs bij de supermarkt, kan dus wel in deze tijd
KimD schreef:Nee sorry, vind ik geen reden. Sowieso lijkt het me sterk dat deze bus speciaal geventileerd is.
Goof schreef:geerke schreef:Busje is vast al richting Polen in sneltreinvaart
Serieus..... dat mensen dit serieus als eerste roepen als er een busje ontvreemd is en iedere andere informatie nog ontbreekt ....
dees_daan schreef:KimD schreef:Nee sorry, vind ik geen reden. Sowieso lijkt het me sterk dat deze bus speciaal geventileerd is.
Volgens mij staat dat in het nieuwsbericht.
Hoe dat precies weet ik niet maar ik vind dat je wel erg hard oordeelt.
Of het nou handig is of niet, ze is zich zelf ook kapot geschrokken en dan ook nog hopen dat ze geen klanten meer krijgt gaat me wat te ver.
Ze hadden gewoon van de bus af moeten blijven, of die nou draaide of niet.