roedeltje van 9 hondjes op de foto...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: roedeltje van 9 hondjes op de foto...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 10:52

ik heb gisteravond nog wat slaapfoto's gemaakt :j

buddy in de kleine bak,deze wil ik nog een keer een andere kleur verven,vind dat groen maar helemaal niets...maar ja,moet sneldrogende verf zijn,want savonds willen ze er weer in slapen natuurlijk..
Afbeelding

dakkas en redje in de grote bak:
Afbeelding

4 dames op bed,mijn bed liggen er 2 op,die moeten wel eraf als ikzelf ga slapen natuurlijk,die gaan dan op die 2 persoonbed liggen..of loisje blijft vaak wel op het voeteneind slapen..
Afbeelding

tinootje slaapt op een logeerbed:
Afbeelding

vanuit mijn bed kan ik dan zo in de bak kijken :D
Afbeelding

het is echt zó gezellig slapen met alle hondjes :)) :+:

en gisteren stond er iemand voor de deur met een pakketje,dan krijg je dus dit:
Afbeelding

als je goed telt,dan tel je 8 honden :D

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 11:06

kimmie261 schreef:
dank jullie wel :D :D

en ja,voor ons hebben ze allemaal een héél andere kop ,en we houden ze echt heel makkelijk uit elkaar hier,ook de "puppies"die zijn alle 4 zo verschillend kwa kop en kleur...

en wessel,haha ja die moet ook weer eens op de foto,maar ik moet zeggen dat ik geen originele manier kan bedenken om hem op de foto te zetten,de bak en wei zijn inmiddels zo afgezaagd... :=

Dat geeft toch niet!!!!
Ik weet zeker dat meerdere gokkers hem graag zien!

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 11:14

Ha Kimmie , wat leuk om te zien hoe je puppies ontwikkelen,
kleine hondjes worden groot.
Ze zien er goed uit , prachtige kleuren , en uiteindelijk toch 3 zelf gehouden :')

Ik blijf het geweldig vinden reuen en teven door elkaar en het gaat allemaal goed.

Een foto van knappe Wessel zou ik ook erg leuk vinden .
Hoe oud is hij nu ?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 11:20

wessel is alweer 10 geworden dit jaar :j ,en ik zal eens kijken voor foto's ,maar die gaan dan niet veel anders worden als alle jaren die ik hiervoor gepost heb van hem...wéér die wei of wéér die bak...wordt gewoon te saai ( blijkt ook wel als mensen in topics zeggen dat ik dubbele foto's aan het plaatsen ben... :+ )

en ja ,puppies worden al groot he...en haha ja toch 3 blijvertjes :P ,niets voor mij joh dat fokken,haha kan er amper afscheid van nemen van die puppies...

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 11:30

Wat een gave honden heb jij :)

Vooral die kruisingen!

En Wessel maakt de foto mooi ik kijk toch enkel maar naar hem hihi

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 12:26

Citaat:
En Wessel maakt de foto mooi ik kijk toch enkel maar naar hem hihi

Precies :j

Lois heeft een prachtige kop , trekt denk ik t meest op de rottweiler?

Je 4 rottjes zijn trouwens ook niet mis, Pip spreekt me erg aan, dat is toch een teefje?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 12:38

pip is een teefje :j ,en ook mijn allergrootste vriendin...echt een zielehondje :j :+:

en ik vind eigenlijk de 4 puppies vooral veel op de argentijn lijken...maar lois heeft inderdaad echt een hele mooie kop,en ik ben ook heel benieuwd hoe zij verder gaat uitzwaren :)

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 12:41

allemachtig, 9 honden, leuk hoor!

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:24

Citaat:
pip is een teefje :j ,

Dan heeft ze een bijzonder mooie kop , het lijkt wel een reu.
Citaat:
en ook mijn allergrootste vriendin...echt een zielehondje

Speciaal is dat hè? echt mooi om te mogen meemaken.
Citaat:
maar lois heeft inderdaad echt een hele mooie kop,en ik ben ook heel benieuwd hoe zij verder gaat uitzwaren :)

Ik ook , we gaan vast nog wel eens een mooie foto van ze te zien krijgen ........toch?

Hier in de buurt loopt een kruising rottje x dogo canario , dat heeft er ook wel wat van weg.
Die van jou zijn wat forser denk ik .

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:01

Wat heerlijk, zo'n slaapzaal! :D

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:47

Zo wat een boel bullebakken in huis zeg hahaha :') Als ik dat zou doen zou mn moeder echt overspannen worden :+ Bij ons is het meestal one at a time xD

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 07:40

daar is de roedel weer!
Pip heeft echt een gave kop, die is goed uitgezwaard
Lotusje valt misschien in de roedel op, maar toch pik ik haar dr meestal juist wel uit. Lekker ding <3

en de heren/dames hebben echt slaapcomfort zie ik wel. :') Lig jij nooit op het randje van het bed :+

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 11:33

kaatje,ja zielehondjes zijn geweldig,ik heb er al meer gehad die dat waren,mijn eerste rottie Kim,en Do en joes...

en ik blijf wel foto's maken van het spul,dus ook als ze straks groot zijn zullen er wel foto's te zien zijn van ze :))

thesserd,haha ja zijn er veel in huis,maar ik heb er ooit 2 buiten gehad en dat vond ik echt niets :n ,dus het is óf in huis of niet...dus drukke boel hier,hahah

en hahah nee ik lig nooit op het randje van mijn bed :P ,ze mogen tegen mij aanliggen maar bed inpikken niet,daar hebben ze nu een eigen bed voor gekregen :D

en lotusje is lief :+: :+: ,vanmorgen kwam ze ineens wat zachtjes piepend bij me ( waarom weet ik niet) dus maar tegen me aangetrokken onder dekens en zo zijn we in slaap gevallen :+: ,dat is echt zo'n lekker tuttelmeisje...

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 14:30

ik zie dat ik een woord over heb geslagen in mijn post hierboven. Lotus valt minder op in de roedel, maar valt mij wel altijd op.
T is dus een kleine slijmkont lees ik hierboven wel. :+ En nog wel onder de dekens ook. Tja de nachten worden natuurlijk al kouder. :brr: :+
En Redje? Hoe gaat het met hem?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 14:48

ja lotus is een knuffelhondje,als kleine pup wilde ze er helemaal niets van weten om vast gehouden te worden,maar ja,ze heeft gewoon 'iets'dus ze heeft toen ze groter werd veel te veel aandacht gekregen en nu is het een knuffelhondje :D :+: ,heerlijk is dat :j

en redje,ja eigenlijk wel positief,we zijn afgelopen maandag naar een grote kliniek gereden,daar zou hij dan een nacht moeten blijven en dinsdag een artroscopie (operatie) moeten ondergaan..

maar hij was al een paar dagen pijnstillervrij,en hij liep goed,ook niet meer piepen na spelen enz..dus toen we daar kwamen heb ik dat ook tegen de arts gezegd,ook draaft hij weer,iets wat hij niet meer wilde/kon,nou ja,hij is daar helemaal nagekeken en om een lang verhaal kort te maken,hij heeft een ( door trauma )ocd,maar soms valt het stukje bot zo goed dat een hond er geen last van heeft,we konden 2 dingen doen,hem laten opereren en dan zou als het stukje goed gevallen was het ook niet weggehaald worden,of als het wel slecht zat wel weggehaald worden,óf nog aankijken of hij in de loop van de komende weken nog meer opknapt ,of niet alsnog gaat manken/pijn aangeven.

we zijn dus voor optie 2 gegaan,we kijken het nog aan,mocht hij alsnog wel pijn aan gaan geven of manken,hoef ik alleen maar te bellen, en dan gaat hij alsnog zo spoedig mogelijk geopereerd worden.

dus was een pak van mijn hart,ik zag er zó tegenop...en hopelijk is het stukje bot inderdaad gunstig terecht gekomen,groeit dat vast en dan wordt ie er stokoud mee...
Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 30-10-14 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 15:22

Opereren kan altijd nog, maar heel fijn dat het er op lijkt dat dat helemaal niet hoeft.
Hele fijne update +:)+

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 15:29

ja precies,de DA zei daar ook dat als hij wel last krijgt hij vóór zijn eerste jaar geopereerd moet worden,dan blijft de schade beperkt en het maakt ook niet uit of hij eerder als t geopereerd wordt qwa schade.

dat haalt wel een beetje de druk eraf hier,plus dat hij inmiddels nog steeds goed loopt,ik hou hem gewoon heel goed in de gaten,twijfel ik ,dan laat ik hem alsnog opereren,maar als het niet hoeft dan liever niet...

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:41

Wauw geweldig!!!
Stuk voor stuk super mooie honden, ik ben jaloers op je! <3 <3 <3

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:42

ik kan de foto's niet zien :(:(

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 22:42

Heerlijk om jou roedeltje te volgen.. je heb echt prachtige beestjes! Gelukkig heb je ook een partner die er ook zo over denkt als jij. Of misschien heb je wel helemaal geen partner hahahaa! Wat ben ik ook jaloers op jou vrijheid met zoveel honden en paardjes <3

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-14 10:33

haha ja hoor,ik heb al een poosje een vriendje :D

en die werkt de hele dag ( om alle beestjes te betalen :P ;) ) ,en is zelfs soms weken van huis,dus ja,ik ben echt wel degene die alles met de dieren doet,en hij vind dat allemaal wel prima :j

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 21:43

zoals beloofd:
Afbeelding

alle hondjes op rij incl vriendje :D :D

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:04

Leuk! (Daarna werd het een grote knoop waaruit je vriendje moest verlossen of viel dat wel mee?)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 22:07

haha nee dat viel wel mee :D :D

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 22:18

Super foto +:)+ <3