Ik zal het laten weten als ze er zijn 
Ik ga morgen even een oude bak zoeken en hem daarin zetten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zal het laten weten als ze er zijn 

Als hij er namelijk op kan, kan hij ook die bak uit en dan vind ik hem dus echt niet meer terug in de schuur
melody7 schreef:Ze houd de spanning erin, nog steeds geen baby's![]()
xoranlover, ja die heb ik wel maar ik heb geen idee hoe ik daar een flesje in kan hangen? Anders is dat idd beter, stuk meer ruimte

Ben benieuwd of er nog wat gaat komen..
Je muis maakt het spannend. (Zijn ze goed in) Als de bevalling is gebeurd zijn ze meestal doodstil op het nest en zie je de moeder haast niet van het nest af komen.
.
En we worden natuurlijk wel begeleid in het uitkiezen, het is niet zo dat ze het goedkeuren als je een mini vrouwtje en een mega mannetje bij elkaar zet..
De mannetjes en vrouwtjes zitten allemaal gescheiden in niet heel grote groepen en ze zijn er ook wel echt streng op dat een mannetje meteen weg gaat bij een vrouwtje als ze duidelijk zwanger is.. anders krijg je extra nestjes en dat hoeft gewoon niet, dat is niet fijn voor die muizen..
Ik zit dan meer in de cavia's maar weet dus wel hoe het werkt.. Ik vind zelf fokken met mate prima, maar je moet niet overdrijven
De fokster waar die van mij vandaan komt heeft gewoon af en toe een nestje en op die manier vind ik het ook prima. Fokkers die elke week een paar nestjes hebben ben ik zelf geen voorstander van, omdat je dan gewoon echt teveel fokt naar mijn zin.. maar ik kan me er alsnog niet heel erg druk om maken, het blijft toch gebeuren..
Is ook fijner met verschonen, ik ben zelf allergisch voor stof en dan is zaagsel niet echt leuk