Lante schreef:Gezellig hier haha! Er wordt gevraagd naar ervaringen, niet naar resultaten van wetenschappelijk onderzoek. Mijn ervaring is dat mijn honden het veel beter doen granenvrij. Punt.
Dank
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kuggur schreef:Ach ik heb in dergelijke topics al geregeld veel wetenschappelijke onderzoeken opgegeven, maar weet je dat heeft geen invloed op fundamentalisten.
Ik krijg nooit tegengas op dat nivo. Het blijven anecdotes gevolgd door meer anecdotes. En natuurlijk pseudowetenschappelijke theorieen (ontgifting, wolfsdieten etc), en complottheorieen (dierenartsen worden door brokfabrikanten omgekocht, alle wetenschappers zijn corrupt etc).
Nog nooit één gedegen wetenschappelijk artikel gezien dat de verregaande claims van de antibrok brigade onderbouwd. (en degene die de claims maakt moet eigenlijk het bewijs leveren...)
Maar hey, ik sta er voor open hoor, kom maar op.
moonfish13 schreef:Ik heb met honden gewerkt en je kon de honden die voer als beneful of frolic kregen er zo uit pikken zonder te weten wat voor voer ze kregen.. Alleen al enorm raar gekleurde poep en vaak veel.
Echt gewoon ranzig was dat, en in het hoogseizoen zaten er 100 honden, je haalde het er zo uit.
Bij de merken als RC, Eukanuba en dat soort spul was dat niet zo.